Shop Forum More Submit  Join Login
xmas love by basalt xmas love by basalt
yay candy canes! XB
Add a Comment:
 
:iconkatman252016:
katman252016 Featured By Owner Sep 20, 2011  Hobbyist Writer
Damn, Basi really changed a lot in appearance. o.o
Reply
:iconbasalt:
basalt Featured By Owner Sep 20, 2011  Professional Digital Artist
Oh man! This is so old haha
Reply
:iconkatman252016:
katman252016 Featured By Owner Sep 21, 2011  Hobbyist Writer
I'm late for everything.
Reply
:iconbasalt:
basalt Featured By Owner Sep 21, 2011  Professional Digital Artist
haha noooo I meant more like, what a blast from the past! You are right she has changed a lot! Fun to go and look back sometimes :)
Reply
:iconkatman252016:
katman252016 Featured By Owner Sep 21, 2011  Hobbyist Writer
nostalgia for the win. :iconso-awesomeplz:
Reply
:icondecemberdreams:
decemberdreams Featured By Owner Jul 24, 2005
i could see my boyfriend doing that to me. :giggle:
this is so great! i love her expression! its priceless!
Reply
:iconcorruptedred:
corruptedred Featured By Owner Mar 20, 2004  Hobbyist Digital Artist
xD! How creative. I love the expressions!
Reply
:iconbot-chan:
bot-chan Featured By Owner Feb 5, 2004  Hobbyist General Artist
Hehe, funny: :) Great expressions, great poses... I like this very much.
Reply
:iconsamuel-wolfe:
Samuel-Wolfe Featured By Owner Dec 28, 2003
lol I love this... its funny I offer my girl candy from my mouth... and she usualy says the same thing
Reply
:iconvalval:
valval Featured By Owner Dec 24, 2003
*lol* xD
thas cute basalt~ hehehe ^^
*wishes you a merry x-mas* :D
Reply
:icondoven:
doven Featured By Owner Dec 23, 2003
kekekeke!!
Reply
:iconkafuness:
kafuness Featured By Owner Dec 22, 2003
DUDE that happened to me! That's really creepy! O_O;;
Reply
:iconvermilion-0:
vermilion-0 Featured By Owner Dec 22, 2003
"Hey baby, you know you wanna lick my cane~"

"Hee hee...but it's so small~"

:rose:
Reply
:iconmeltman:
meltman Featured By Owner Dec 22, 2003
thats such a great facwe...whats scarier is i know people who do that kinda thing. great work.
Reply
:iconbuildingclimber:
buildingclimber Featured By Owner Dec 22, 2003
:rofl: :+fav:
Reply
:iconponpiki:
Ponpiki Featured By Owner Dec 22, 2003
Awww! This is so cute and funny! Who wouldn't want a candy-cane from a slobbered induced mouth? Hehe, lovely.
Reply
:iconpachwork:
pachwork Featured By Owner Dec 22, 2003
!!!! ahahahahah !! thats great XD!!! i'do'em ,yeap..i'd do'em good @_@! lksdjfldksj XD! +fav !!
Reply
:iconeurukatt:
EurukaTT Featured By Owner Dec 22, 2003
cool
Reply
:iconsupakat:
supakat Featured By Owner Dec 22, 2003
hahaha ^^ I love the expressions :3
Reply
:iconlex-g:
lex-g Featured By Owner Dec 22, 2003  Hobbyist General Artist
Don't tell me she's watching her weight...
Reply
:iconbasalt:
basalt Featured By Owner Dec 22, 2003  Professional Digital Artist
LOL
nobody likes ABL candy
already been licked
Reply
:icondonottouchmeever:
DoNotTouchMeEver Featured By Owner Sep 24, 2009
Yet people will swap tounge and all sorts of other interactive saliva-centric activities.
Reply
:iconfizzlepop:
fizzlepop Featured By Owner Dec 22, 2003
:aww: That's adorable! I love their expressions...hehe. :)
Reply
:icondashatron:
dashatron Featured By Owner Dec 22, 2003
thats cute....great expression.
Reply
:iconjoey-poey:
joey-poey Featured By Owner Dec 22, 2003
Perfect expressions.

Yummay...
Reply
:iconquark777:
quark777 Featured By Owner Dec 22, 2003
Ha! What a cute idea. Those hands are fantastic.
Reply
:iconmaybesomeday:
maybesomeday Featured By Owner Dec 22, 2003
There's so much I love about this.

*The sketchy, energetic lines.
*The soft coloring and lovely texture.
*Their poses.

Excellent job! :+fav:
Reply
:iconraptorix:
Raptorix Featured By Owner Dec 22, 2003  Student Filmographer
^_______^ I like Basalt's expression on this one XD

YAAAAAAAAY! I found Basalt on DA! I love your stuff on Yerf!

*goes to explore your gallery now*
Reply
:iconsumin:
sumin Featured By Owner Dec 22, 2003
[laughs] That is so cute! :giggle: Great job--I love the lines/strokes and colouring/shading. *_*
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 21, 2003
Image Size
533 KB
Resolution
864×765
Link
Thumb

Stats

Views
1,667
Favourites
30 (who?)
Comments
29
Downloads
532