BabyWolverines's avatar

P2U: Border Collie Base With Full Ref

88 Favourites
13 Comments
450 Views
the full ref version as promised!!! i have a migraine so i'm just hoping i haven't messed up submitting these somehow GUESS WE WILL FIND OUT lmao

edit: sry for the double post but sure enough my migraine brain did fuck smthn up and it was pointed out to me that this was marked as mature lmao

✨ rules:
- do not resell as-is
- you may resell for any currency as adoptables, etc.
- don't delete my signature! don't claim as your own
- please don't buy and then just give all your friends access lmao (don't be a dick!)

links:
twitter- lilwolvy
p2u shop- lilwolvy
commission info- lilwolvy

✨ other pay to use bases:


IMAGE DETAILS
Image size
1503x870px 1.22 MB
Published:
© 2020 - 2021 BabyWolverines
Comments13
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
SleepyBeans5's avatar
I perchase but download in not working?
BabyWolverines's avatar

hey! i'm so sorry for the delay D: i'm not very active on here unfortunately. did you ever get the download working?

SleepyBeans5's avatar
No sadly I did not. U only have like a certain amount of downloads to try and then u don't get my more could u possibly email it. I can show proof that I bought it if needed?
SleepyBeans5's avatar
May I get it sent to my email? I can show proof of perchase
GoneBat's avatar
I paid through paypal. Can I have the file sent to me. So I can keep it with my iPad. 
I do have proof of payment. Under nakhti@hotmail.com. The email will need to be sent too desimmorris@gmail.com .
GlitteredKitten's avatar
profound's avatar
WHAT DID I TELL YOU ON TWITTER SCREAMS 
BabyWolverines's avatar

I CANNOT AND WILL NOT LISTEN

profound's avatar
Well guess I’m just gonna have to beat you up then!!!!!
chirpeax's avatar

This ref is so lovely ahhh :heart:

BabyWolverines's avatar

omg i'm so glad you commented. i was JUST trying to upload a recolour you did of snapper forever ago to toyhouse and i couldn't remember how to spell your dA name LOL


tysm tho!!!! ;o; <3333

persia12's avatar
this is marked as mature content. XD I am pretty sure that is a mistake
BabyWolverines's avatar

LMFAO i knew my migraine brain would fuck something up. god, ty for telling me, i would have never noticed. i was like wow ppl really be out here not caring abt my art tonight hahaah

anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In