Azuteor's avatar

FF13: Noctis' Birthday Bash

244 80 13K (1 Today)
By Azuteor   |   
Published:
© 2009 - 2020 Azuteor
The Chocobo Digest - TFF [link]

March Comic 1

---

This is a spoof out of FFXIII trailer.

I don't know Noctis' birthday actually... I got the theme for the 4koma when I thought about what kind of things Noctis thinks about. What do you think?

Got dumped by his girlfriend? ;D
Image size
508x1138px 470.61 KB
Comments80
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
SilentILoveYou's avatar
SilentILoveYouStudent Traditional Artist
Hahahaha I'm dying of laughter XD
MotherMcKarther's avatar
MotherMcKartherHobbyist General Artist
Lol XD
lolitadoll17's avatar
lolitadoll17Hobbyist Artist
YAY *gives you and Noctis present* :D
captainsara2's avatar
captainsara2Hobbyist Writer
Haha this does explain quite a bit. Still laughing hehe
baka-kiiro's avatar
baka-kiiroHobbyist Digital Artist
LMAO THAT EXPLAINS EVERYTHING :icondurrhurrplz:

Oh noctis why so lonely~

you did a great job 'interpreting' that~
Azuteor's avatar
AzuteorStudent Digital Artist
Thank you! Would you go to his birthday bash?
baka-kiiro's avatar
baka-kiiroHobbyist Digital Artist
YES. YES I WOULD. And i will stand in the back row so that i can survive to give him his present 8D
dayianimeaangel's avatar
dayianimeaangelStudent Filmographer
HAHAHAHAHAHA XD what was that a killing party XD
RioDiGennaio's avatar
RioDiGennaioProfessional General Artist
Noctis is loved. :iconiloveitplz:
Azuteor's avatar
AzuteorStudent Digital Artist
Yay!!
DarkGeco's avatar
you are a genie
Azuteor's avatar
AzuteorStudent Digital Artist
..in a lamp?
chromic7sky's avatar
chromic7skyHobbyist Digital Artist
:D
Azuteor's avatar
AzuteorStudent Digital Artist
;P
chromic7sky's avatar
chromic7skyHobbyist Digital Artist
:XD:
AM000's avatar
LOL XD !!! ... i love it ... that's explains everything hehehehe XD
Azuteor's avatar
AzuteorStudent Digital Artist
Haha and then he repays them by slaughtering them.. What a bad birthday boy. Tsk tsk.
marielitaaa's avatar
marielitaaaHobbyist Digital Artist
So cute and funny in so many levels!
:iconhyperplz:
Azuteor's avatar
AzuteorStudent Digital Artist
;D Thanks so much~!
marielitaaa's avatar
marielitaaaHobbyist Digital Artist
You're welcome! :hug:
o0Hikari0o's avatar
lol very nice! ^^
can't wait for the game!
Azuteor's avatar
AzuteorStudent Digital Artist
Thanks! Me too!
xXx-cherrycraze-xXx's avatar
xXx-cherrycraze-xXxHobbyist General Artist
Due to the events afterward it was a "paint-ball" party? xD
Azuteor's avatar
AzuteorStudent Digital Artist
They were gonna give him 18-25 birthday punches, but all they got was the fruit punch.
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In