Shop Forum More Submit  Join Login
QnA 11 by Atomic52 QnA 11 by Atomic52
oh snap! Frisk to the rescue!!! ((i know they'er not real asks things but i liked them so i put then in ^w^))

asked by :iconuntalentedchloe: and :iconrosy-hope-natalie: 

please ask here while you still can! --> atomic52.deviantart.com/journa…
Add a Comment:
 
:iconragushania:
Ragushania Featured By Owner May 22, 2017  Student Digital Artist
You know Frisk, not everything is going to be solved by stupid hugs and a little bit of "Everything is going to be fine" all you're doing is being a rubbish girlfriend/friend/bestfriend and a liar, can't you think of anything else besides these sappy tactics? No? Then shut up and stop it
Reply
:iconragushania:
Ragushania Featured By Owner Jun 1, 2017  Student Digital Artist
Also, instead of just standing there and say nothing, try and actually talk to him

Like confront him or something, try make yourself useful but otherwise, go ahead, stand there and let Sans moan over his brother over and over again with 1 hugs in a while

Shows that you're not the type of person to talk with when dealing with personal problems
smh
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner May 22, 2017  Professional Digital Artist
oh.
Reply
:iconragushania:
Ragushania Featured By Owner Jun 1, 2017  Student Digital Artist
I made an additional comment to that

I dare you to draw their reactions regarding to the 2 comments I made,

if you do it, tag me
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jun 1, 2017  Professional Digital Artist
i don't think will....
Reply
:iconragushania:
Ragushania Featured By Owner Jun 2, 2017  Student Digital Artist
kay
Reply
:iconmichemarshmallow:
MicheMarshmallow Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist Digital Artist
HOW ADORABLE!!!!!!!! AND SAD QAQ
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Feb 11, 2017  Professional Digital Artist
hehee!! yeah X3
Reply
:iconmichemarshmallow:
MicheMarshmallow Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist Digital Artist
the last panel had me dying (literally) 
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Feb 11, 2017  Professional Digital Artist
hehee!! yeah jump on the Sansy! that will work!
Reply
:iconmichemarshmallow:
MicheMarshmallow Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist Digital Artist
Then maybe........... KISS HIM


Oh nuuuuu the inner trash and fangirl of me is creepimg out QAQ

NAH jk
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Feb 11, 2017  Professional Digital Artist
oh gosh i just looked and i haven't drawin them kissing yet 
Reply
:iconmichemarshmallow:
MicheMarshmallow Featured By Owner Feb 15, 2017  Hobbyist Digital Artist
HOW COULD YOU QAQ
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Feb 15, 2017  Professional Digital Artist
idk. 0-0. i should do that. lol
Reply
(1 Reply)
:iconrosy-hope-natalie:
Rosy-Hope-Natalie Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist Artist
I'm sorry...just wanna help...
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Feb 11, 2017  Professional Digital Artist
its okay buddy. ^w^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 10, 2017
Image Size
2.5 MB
Resolution
1416×3507
Link
Thumb

Stats

Views
555
Favourites
18 (who?)
Comments
21
Downloads
0
×