Shop Forum More Submit  Join Login
Corpsetale Pg 26 by Atomic52 Corpsetale Pg 26 by Atomic52
damn girl!!! run!!!!! RUN!!!!!! oh and yes in her blind panic she forgot she drove there.

cover- atomic52.deviantart.com/art/Ct…
last- atomic52.deviantart.com/art/Co…
end of chapter 2.
chapter 3 cover-  Ct Cover3 by Atomic52
Add a Comment:
 
:iconokami-norino:
Okami-Norino Featured By Owner Feb 11, 2018  Student General Artist
run undy RUUUN
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Feb 12, 2018  Professional Digital Artist
run fish RUN!!!
Reply
:iconokami-norino:
Okami-Norino Featured By Owner Feb 17, 2018  Student General Artist
cause in other way.... your dunked on xD
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Feb 17, 2018  Professional Digital Artist
yes!! X3 
Reply
:iconokami-norino:
Okami-Norino Featured By Owner Feb 17, 2018  Student General Artist
x3
Reply
:iconcandycrane88:
CandyCrane88 Featured By Owner Jan 16, 2018  Student Traditional Artist
what if papyrus agrees with sans that undyne is crazy

n she gets put in an insane asylum or mental hospital or something


...
mental hospitals aint fun, i warn you
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 16, 2018  Professional Digital Artist
oh that is a good idea!
Reply
:iconcandycrane88:
CandyCrane88 Featured By Owner Jan 17, 2018  Student Traditional Artist
nO 
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 17, 2018  Professional Digital Artist
lol XD
Reply
:iconbanalras:
BanalRas Featured By Owner Jan 3, 2018  Hobbyist Digital Artist
Isn't car... kinda faster?
No? Oh. I see >w>
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 3, 2018  Professional Digital Artist
the poor thing was scared an she wasn't thinking about the car. X3
Reply
:iconhoneybunnycadet:
Honeybunnycadet Featured By Owner Jan 17, 2018  Student General Artist
is she gonna get hit, get murdered or called insane?
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 17, 2018  Professional Digital Artist
*shrugs* 
Reply
:iconbanalras:
BanalRas Featured By Owner Jan 3, 2018  Hobbyist Digital Artist
Ayayay, so selfish >w>
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 3, 2018  Professional Digital Artist
lol yeah X3
Reply
:iconsleepiisoda:
sleepiisoda Featured By Owner Dec 14, 2017  Hobbyist Digital Artist
OI
UNDYYYNE
OIIIIII
YOU FORGOT THE CAAAAAAR
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 14, 2017  Professional Digital Artist
yes she did.
Reply
:iconsleepiisoda:
sleepiisoda Featured By Owner Dec 14, 2017  Hobbyist Digital Artist
WHY
GOD 
SANS WILL FIND OUT AND TRY TO KILL HER NEXT!!!!!!!
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 14, 2017  Professional Digital Artist
hmmmm maybe =w=
Reply
:iconsleepiisoda:
sleepiisoda Featured By Owner Dec 14, 2017  Hobbyist Digital Artist
OvO
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 14, 2017  Professional Digital Artist
-w-
Reply
:iconxmercury-angelx:
xmercury-angelx Featured By Owner Dec 14, 2017
Run Undyne!  I didn't like it when you ran when you were trying to kill me, but goddamn it RUN! Waaaah! 
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 14, 2017  Professional Digital Artist
RUUUUUUUUUUUUUUUUUUN
Reply
:iconxmercury-angelx:
xmercury-angelx Featured By Owner Dec 14, 2017
Run Away Run away or youll get eaten Hercules (Running Away) - Icon Fence Scene [Shaun of the Dead] Fence Scene [Hot Fuzz] Run away 2 
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 14, 2017  Professional Digital Artist
x3
Reply
:iconxmercury-angelx:
xmercury-angelx Featured By Owner Dec 15, 2017
Just keep running! D:
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 15, 2017  Professional Digital Artist
keep going fish!!
Reply
:iconxmercury-angelx:
xmercury-angelx Featured By Owner Dec 15, 2017
*Sings 'just keep swimming' while running hysterically* 
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 15, 2017  Professional Digital Artist
lol i was just thinking that XD
Reply
(1 Reply)
:iconaikoiya:
Aikoiya Featured By Owner Edited Dec 13, 2017
Call Pap, girl! Call Pap RIGHT NOW!!! Or the twins, or THOMAS!! I DON'T KNOW WHO, JUST CALL SOMEONE THAT SANS AIN'T LIKELY TO BUTCHER IN ORDER TO KEEP THEM SILENT, DAMMIT!!!

Man, this is scarin' the fudge outta me!
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 14, 2017  Professional Digital Artist
hehee!!! don't worry she'll do you one better. 
Reply
:iconkaytbear:
kaytbear Featured By Owner Dec 13, 2017  Hobbyist General Artist
Ooooo~ she got the bag!
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 13, 2017  Professional Digital Artist
yes she did!!
Reply
:iconkaytbear:
kaytbear Featured By Owner Dec 13, 2017  Hobbyist General Artist
Yay~! Evidence!
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 13, 2017  Professional Digital Artist
yeyee!!! 
Reply
:iconearthymuffin:
earthymuffin Featured By Owner Dec 12, 2017
OMG I had a minor heart attack, I'm so glad she got out of there! Hopefully Sans won't notice her car parked outside. 
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 12, 2017  Professional Digital Artist
yeah she got out fine and he will =w= he will
Reply
:iconachievedorb09:
AchievedOrb09 Featured By Owner Dec 12, 2017
"inserts run forest run meme"
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 12, 2017  Professional Digital Artist
lol yes XD
Reply
:iconachievedorb09:
AchievedOrb09 Featured By Owner Dec 13, 2017
I bet once split!sans said "someone", undyne must've gotten the biggest chill she's ever had in years
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 13, 2017  Professional Digital Artist
yeah she did thats why she froze like that. 
Reply
:iconachievedorb09:
AchievedOrb09 Featured By Owner Dec 14, 2017
I now wonder who undyne is going to go to and explain she what she has seen. Alphys or paps? It will be interesting to see what undyne goes after seeing that
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 14, 2017  Professional Digital Artist
yeah but you're on the right track. 
Reply
:iconachievedorb09:
AchievedOrb09 Featured By Owner Dec 15, 2017
I bet undyne will have nightmares about that for the next 2 weeks
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 15, 2017  Professional Digital Artist
i don't think she's going to sleep for the next 2 weeks. 
Reply
(1 Reply)
:iconsansdaskeleton48:
SansDaSkeleton48 Featured By Owner Dec 12, 2017  Hobbyist Digital Artist
I see she grabbed the bag
Reply
:iconachievedorb09:
AchievedOrb09 Featured By Owner Dec 13, 2017
She has evidence at least
Reply
:iconcirachan:
CiraChan Featured By Owner Dec 12, 2017
RUN UNDYNE AND HOPE TO WHATEVER YOU BELIEVE IN HE DON'T JUST TELEPORT IN FRONT OF YOU!
OH GOD PLEASE, PLEASE JUST RUN LIKE HELL IS ON YOUR HEELS!
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 12, 2017  Professional Digital Artist
RUN FISH RUN!!!!
Reply
:iconcirachan:
CiraChan Featured By Owner Dec 13, 2017
And do NOT pass Go to collect $200 just RUN.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 11, 2017
Image Size
5.8 MB
Resolution
3724×4768
Link
Thumb

Stats

Views
1,418
Favourites
57 (who?)
Comments
136
Downloads
0
×