Shop Forum More Submit  Join Login
Beautiful Boy P2 by Atomic52 Beautiful Boy P2 by Atomic52
yep...
Add a Comment:
 
:iconshadowanddeath:
shadowanddeath Featured By Owner Sep 18, 2016
i think i know what hes gonna be after he gives todd that but its dirty
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Sep 18, 2016  Professional Digital Artist
lol
Reply
:iconshadowanddeath:
shadowanddeath Featured By Owner Sep 18, 2016
but ill u a hint Todd might end up a parent if shadow Bonnie didnt use protection 
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Sep 18, 2016  Professional Digital Artist
but Todd is a boy. it doesn't work that way...
Reply
:iconshadowanddeath:
shadowanddeath Featured By Owner Sep 19, 2016
shadow bonnie is a shadow he can make anything possible
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Sep 19, 2016  Professional Digital Artist
yeah but his not a shadow in this world. he just acts like one.
Reply
:iconshadowanddeath:
shadowanddeath Featured By Owner Sep 19, 2016
oh ok
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Sep 19, 2016  Professional Digital Artist
lol yeah, ^w^
Reply
(1 Reply)
:iconbryan-baxter:
Bryan-Baxter Featured By Owner Dec 13, 2015  Student Traditional Artist
Drug? Paralyzer? Adrenaline? Death Syringe? What is that f**king green stuff!
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 13, 2015  Professional Digital Artist
anesthetics. its some stuff to knock him out and keep him from remembering this.
Reply
:iconbryan-baxter:
Bryan-Baxter Featured By Owner Dec 18, 2015  Student Traditional Artist
I hope they find Todd soon, or else...
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 18, 2015  Professional Digital Artist
yep! me too
Reply
:iconbryan-baxter:
Bryan-Baxter Featured By Owner Dec 18, 2015  Student Traditional Artist
Its all up to the creator...
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Dec 18, 2015  Professional Digital Artist
yeah
Reply
Hidden by Commenter
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 9, 2015  Professional Digital Artist
nope!
Reply
:iconenderfoxygirl:
EnderFoxyGirl Featured By Owner Nov 9, 2015
But seriously, what the frick is he doing to Todd?!
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 9, 2015  Professional Digital Artist
nothing sexula i don't think....
Reply
Hidden by Commenter
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 9, 2015  Professional Digital Artist
inject him and idk...
Reply
:iconparoxysmaldespair:
ParoxysmalDespair Featured By Owner Nov 9, 2015  Hobbyist Writer
You and Springgowaredoing well:) I can´twait for the further developing:)
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 9, 2015  Professional Digital Artist
me too!!!!
Reply
:iconparoxysmaldespair:
ParoxysmalDespair Featured By Owner Nov 9, 2015  Hobbyist Writer
;D
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 9, 2015  Professional Digital Artist
^^
Reply
:iconfivenightsatskylars:
FiveNightsAtSkylars Featured By Owner Nov 8, 2015
Can 
I just say that this
Is
AMAZING??!!! Like, omfg!!! This is scary!!! It goes really well with the other you did. This is a very creepy story so far...
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 8, 2015  Professional Digital Artist
thanks but it's not my story.
Reply
:iconfivenightsatskylars:
FiveNightsAtSkylars Featured By Owner Nov 8, 2015
Well, you make it so well, and it sort of becomes your version of telling it, and it just looks... Amazing. Like, seriously. 
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 9, 2015  Professional Digital Artist
thanks!!
Reply
:iconfivenightsatskylars:
FiveNightsAtSkylars Featured By Owner Nov 9, 2015
You're welcome~!
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 9, 2015  Professional Digital Artist
^^
Reply
:iconspikefox08177:
spikefox08177 Featured By Owner Nov 8, 2015  Student Digital Artist
and y shadow bon y u do this to poor todd! ;_;
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 8, 2015  Professional Digital Artist
don't worry.
Reply
:iconspikefox08177:
spikefox08177 Featured By Owner Nov 8, 2015  Student Digital Artist
darkie do not do it DX plz!! lolz and good job love it! <3
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 8, 2015  Professional Digital Artist
thanks!
Reply
:iconpasttimefnaf:
pastTimeFNAF Featured By Owner Nov 8, 2015
:O!!! what she doing?!  everyone save him!!!  waith shadow bonnie!!! wow!! AWESOME!!:D!!
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 8, 2015  Professional Digital Artist
ummm... Darkie is a boy.
Reply
:iconpasttimefnaf:
pastTimeFNAF Featured By Owner Nov 8, 2015
oh..
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 8, 2015  Professional Digital Artist
yeah...
Reply
:iconpasttimefnaf:
pastTimeFNAF Featured By Owner Nov 9, 2015
^^
Reply
:iconterrantitanium:
TerranTitanium Featured By Owner Nov 7, 2015  Hobbyist General Artist
OHMAGAWD WTF SERIOUSLY IT'S SHADOW BON? I NEVER would have guessed!

AMAZING!
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 7, 2015  Professional Digital Artist
thanks!
Reply
:iconspringgow0322:
Springgow0322 Featured By Owner Edited Nov 7, 2015  Hobbyist Digital Artist
OHHHHH MY GOOOD THATS gonna hapend! OMG YOU REALY CANT WAIT!TOMORROW I WILL POST IT!OMG I LIKE IT SO MUCH!❤❤❤ THANK YOU!💜💜💜💜😻
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 7, 2015  Professional Digital Artist
your welcome!!
Reply
:iconspringgow0322:
Springgow0322 Featured By Owner Nov 7, 2015  Hobbyist Digital Artist
^^ I will post it tomorrow !❤❤
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 7, 2015  Professional Digital Artist
yay!!!
Reply
:iconspringgow0322:
Springgow0322 Featured By Owner Nov 7, 2015  Hobbyist Digital Artist
Okay! I almost done!and how is your day today?❤❤
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 7, 2015  Professional Digital Artist
it's fine. i was planing to go to my boyfriend's house but... i got scared and i had to watch my siblings...
Reply
:iconspringgow0322:
Springgow0322 Featured By Owner Nov 7, 2015  Hobbyist Digital Artist
Oh its okay, sometimes all the people got scared..its fine.Mine to!❤❤❤❤❤❤ :hug:
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Nov 7, 2015  Professional Digital Artist
yeah... but i really needed to talk with him about stuff... i guess it can wait till tomorrow...
Reply
(1 Reply)
:iconfrozenlite:
frozenlite Featured By Owner Nov 6, 2015  Student General Artist
This is cool. Whos in front of him. I seea a brown ear maybe.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 6, 2015
Image Size
415 KB
Resolution
1024×888
Link
Thumb

Stats

Views
700
Favourites
14 (who?)
Comments
147
Downloads
1
×