Deviation Actions

ArtBIT's avatar

Happy Holidays

By ArtBIT
304 Favourites
101 Comments
9K Views
:holly: Happy Holidays Everyone! :holly:

I've been lazy, I didn't make any holiday cards to send out this year : /

But that doesn't mean I didn't think about all of you guys. Yeah even you, random deviant :)

I wish you nothing but the best. :ahoy:

Especially to the dT guys, the guys from the HQ and the remoties. You guys rock!

Maybe I'll make real holiday cards next year...

:heart::ahoy:
Image details
Image size
400x300px 214.55 KB
Published:
© 2009 - 2021 ArtBIT
Comments101
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
happaxgamma's avatar
No one has commented here for 6 years
ArtBIT's avatar
...and you just did! And it's not even Christmas! 
:boogie: :dance: :party:
kozispoon's avatar
This may not be a card, but its an awesome animation. Especially dig the 'walking in snow' sound effects. :D Way to get into the holiday spirit, BIT- Happy holidays!
ArtBIT's avatar
Yup, yup!
Happy holidays to you too! :glomp:
Maarel's avatar
It's awesome :heart: I like it so much
Ianross's avatar
btw i remember you from aniboom...
Ianross's avatar
hahaha, this is sooo effing awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zmeialfa's avatar
khalil04's avatar
cool animation!
Brujitaloveskurama's avatar
happy holidays too!! n.n
Itti's avatar
Very cute idea! I like the way there are lots of little parts to it.

A few suggestions for next time:
- the "crunching" of his feet doesn't match up with when his feet actually fall so when the light comes up it looks unrealistic
- it would be better if he ran away whilst the firework was sparking, before it went off - not only is this infinitely more realistic but it would also be quite cute

Just a couple of small suggestions though - this piece as a whole is quite endearing :aww:
ArtBIT's avatar
Actually, everything you said was in place, and it was supposed to be fixed, but alas, there was no time ;)

Thanks for the suggestions :)
Avalon-Avallo's avatar
oh!!! i like it so much!!!

hehehe
XD
Animatora's avatar
and happy holidays to you aswell!
Passion91's avatar




HAPPY NEW YEAR



:wow:
i liked that animation a lot

so nice

:clap:

scarletwave's avatar
Wow was this fecking amazing. I love it. How thoughtful and inspired :#1:


YAY YOU!!!

:heart:
Poison-Stripes's avatar
Very nicely done. Happy holidays to you too!
aoimery's avatar
You did a lovely work! :aww:
Happy New Year!
AshleysCanvas's avatar
That was the cutest thing ever :)
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In