arimibn's avatar

Happy Birthday Sis!

4 19 681 (1 Today)
By arimibn   |   Watch
Published: May 15, 2012
© 2012 - 2020 arimibn
Today is :iconlevenark:'s birthday, so I made her a present! Hope ya enjoy your day sis!

I decided to put the text in the description as well, in case you couldn't read it.

Panel 1- Trena: Are we lost? Arim: Relax...I know a shortcut.

Panel 2- Trena: You said you knew a shortcut! Arim: I never said I was taking it!

Panel 3- Arim: Now we just have to get over this wall... Trena: We're finally here? Yippee!!

Panel 4- Arim: We're in the palace. What now sis? Trena: Let's explore the palace!

Panel 5- Trena: This sword is epic! Arim: (I might just have to keep this...)

Panel 6- Arim: How do I look? Trena: You look kinda funny!

Panel 7- Trena- Hiyaah! Arim: Outta the way!

Panel 8- Trena: *gulp* Arim: Hmph.

Panel 9- *Arim Epicly Pwns The Soldiers*

Panel 10- Arim: You have fun Trena? Trena: This was an awesome birthday!


Notes: The Sword in Panel 5 is Alondite.
In Panel 6 Arim is wearing one of Prince Lyon's capes
The reason they're getting chased is because Arim took Alondite. [link]
In Panel 9 Arim freezes time, pwns the soldiers, and teleports they're bodies back inside.

Happy birthday sis!
Image size
483x806px 208.44 KB
Comments19
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
YanderePrime's avatar
YanderePrimeHobbyist Digital Artist
Nice job! :la: make more comics soon! .w.
Captain-Supreme's avatar
Captain-SupremeHobbyist General Artist
Nicely done dude.
arimibn's avatar
arimibnHobbyist
I have you to thank for that! You helped me get better at spriting!
Captain-Supreme's avatar
Captain-SupremeHobbyist General Artist
lol you're welcome I guess
Nora-Kouba's avatar
Nora-KoubaHobbyist General Artist
lol "I never said I was taking it"

That one was funny
arimibn's avatar
arimibnHobbyist
Hahaha. Yup! XD
levenark's avatar
levenarkStudent General Artist
omg!this is awesome!!*w* i love it~!!!x3 thanks so so much brother!!:glomp: can't wait till this becomes an actual game!!!:la:

Trena: well you know Arim, you could've saved some bad guys for me too!XD
arimibn's avatar
arimibnHobbyist
Arim: My bad! XD
levenark's avatar
levenarkStudent General Artist
Trena: but it's alright don't worry about it!XD
arimibn's avatar
arimibnHobbyist
Arim: At least you got to fight that mercenary! XD
levenark's avatar
levenarkStudent General Artist
Trena: hey!that's not funny!it was only one enemy!XDDDDD
arimibn's avatar
arimibnHobbyist
Arim: Wellll....At least you got to see the sword Alondite!
levenark's avatar
levenarkStudent General Artist
Trena: that sword looked awesome!i wanna try wielding it some time x3
arimibn's avatar
arimibnHobbyist
Arim: Can you even pick that thing up? XD
View all replies
SonicFull's avatar
Funny, I wish this Excalibur, from souleater it would be slightly more funny.
arimibn's avatar
arimibnHobbyist
Thanks.
White-wolf8's avatar
White-wolf8Hobbyist General Artist
Interesting!
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In