Shop Forum More Submit  Join Login
together...again by Aranehl together...again by Aranehl
[edit]: Thank you to EVERYONE who voted for this picture, that means a lot to me! i LOVED painting this and reading all your sweet comments!

first of all i have to thank everyone who comments and faved this picture!! i never expected so much excitment! its your enthusiasm and love that made me think this picture deserved some more time and attention. i wanted to make it better for you all!!!!

my first ref didnt show the belly button, but somone expressed that it was missing so i decided it needed to be there! whats a pregnant belly without the insideout belly button?

I wanted this piece to still keep its simple kind of sloppy feel to it, but i really wanted it to feel more like a painting. so i painted over most of the lines, added some depth and shadow, and kagome's fingernails!!

thanks to my critiquers!!! for all the input!!

i also gave kagome a beauty mark on her belly, just to add something, who knows if she has one. in this pic she does, haha. i felt like it was a little message saying 'children are beautiful'

please let me know what you think of the changes! do you like this one better than the first one? [link]

oh and of course! kagome and sesshoumaru do not belong to me! they belong to Rumiko Takahashi!
Add a Comment:
 
:iconbanditpokemon27:
Truly amazing. Original art work. Keep it up i rate this kewl










WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD DIDNT HAVE MUCH TO SAY :|

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD

WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
WORD
What do you think?
The Artist thought this was FAIR
5 out of 7 deviants thought this was fair.

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconstarangelswings:
StarAngelsWings Featured By Owner Jul 5, 2014  Student Traditional Artist
It is.......truly amazing! Beautiful! 
Reply
:iconladydarcy:
LadyDarcy Featured By Owner Sep 23, 2013
Very touching and nice picture! Bravo!
Reply
:iconingrid-nicole:
Ingrid-Nicole Featured By Owner Aug 6, 2013
I love it ..it is so touching I LOVE IT Heart
Reply
:icondemonprincess98:
demonprincess98 Featured By Owner Mar 14, 2013
that...is...amazing detail
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Mar 18, 2013
thank you so much, I really appreciate that and I'm so happy you like it! :aww:
Reply
:iconbeautifuldaisyda:
BeautifuldaisyDA Featured By Owner Jul 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
omg love
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Aug 2, 2012
:meow:
Reply
:iconbeautifuldaisyda:
BeautifuldaisyDA Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
=)
Reply
:iconkymani:
kymani Featured By Owner Oct 27, 2011
this has made my top 2 favorite sessxkag pics awesome work
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Oct 27, 2011
thanks so much! :aww: I'm glad you enjoy it
Reply
:iconsainaaap:
sainaaap Featured By Owner Jun 4, 2011  Student Photographer
aww thats sooo cute *____*

love it! :D
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Jun 4, 2011
why thank you! :meow: i'm glad you like it!
Reply
:icontipsycakes:
tipsycakes Featured By Owner Sep 19, 2010
omigod this is so adorable and pretty! :3 sesskag is one of my favorite pairings of InuYasha ^^
I like this version better than the first. The shading and the fingernails give it more depth!
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Sep 19, 2010
:aww: thank you so much! i love comments like yours, i really appreciate hearing from someone who likes what i do! :meow: i'm actually in Japan right now, went to the town's temple and inuyasha was jumping out of my imagination all over the damn place!! sesshomaru too, i think i might take some of my pictures from the temple and put them into the pictures :D
Reply
:icontipsycakes:
tipsycakes Featured By Owner Sep 19, 2010
Omg no way! Yes you definitely should put up some pictures! :D That would be awesome ^^

I'm aiming to go to Japan someday. I've wanted to go since I was really little >.< InuYasha really helped inspire me to go even more! :3
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Sep 19, 2010
its definitely worth it! i hope you get the chance! and thanks for watching me :meow:
Reply
:icontipsycakes:
tipsycakes Featured By Owner Sep 22, 2010
I do too! xD
Of course! :3
Reply
:iconsesshydimkajakeyasha:
SesshyDimkaJakeYasha Featured By Owner Sep 6, 2010
This is beautiful!! I love pregnant Kagome and Sesshomaru pics :D
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Sep 6, 2010
:aww: thank you so much!! i'm glad you like it, i really appreciate comments like yours :meow:
Reply
:iconsesshydimkajakeyasha:
SesshyDimkaJakeYasha Featured By Owner Sep 6, 2010
Your welcome :)
Reply
:iconnanatsunade:
nanatsunade Featured By Owner Aug 14, 2010
The first one was very good, but, yes, I like this one much more. Seems more complete with the fingernails. And, I really like the beauty mark. Definitely one of my favorites! :D
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Aug 14, 2010
thank you very much!! :meow: i really appreciate comments like yours! :aww: glad you like it!! :dance:
Reply
:iconselenaparthenopaeus:
SelenaParthenopaeus Featured By Owner Aug 3, 2010  Hobbyist Writer
Wow beautiful. I added it to two of my faves. Sesshomaru and Pregnant. I really love it. You have a gift my friend. :D
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Aug 3, 2010
:aww: wow thank you so much! i really appreciate comments like yours and i love hearing how much people like my pictures! :meow:
Reply
:iconselenaparthenopaeus:
SelenaParthenopaeus Featured By Owner Aug 3, 2010  Hobbyist Writer
I really loved it it was so well done. Never saw a better painting before.
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Aug 3, 2010
:dance: thank you! :dummy: i certainly hope to do more like it!
Reply
:iconselenaparthenopaeus:
SelenaParthenopaeus Featured By Owner Aug 4, 2010  Hobbyist Writer
Yay are you a sesshy kaggy fan like me?
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Aug 4, 2010
yeah, i am, though i'm not devout or anything haha :meow: i'm pretty open to different pairings. i kinda like sessy and kagome cause inuyasha can't get over kikyo and pull his head out of his ass. and sessy has shown signs of turning around since he met rin. its not entirely improbable that he might start to be intrigued by kagome :aww: i like couples if they make sense to me
Reply
:iconselenaparthenopaeus:
SelenaParthenopaeus Featured By Owner Aug 5, 2010  Hobbyist Writer
Yeah Inuyasha has a favoring of eatting feet. XD I just don't understand why he can't see what he has right in front of him. But Kagome might be Sesshy good melt his cold heart the rest of the way since Rin already started it.
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Aug 5, 2010
yeah that's why i like the pairing, and maybe sessy will balance her out and make her less shrill and annoying hahaha
Reply
(1 Reply)
:iconj314:
j314 Featured By Owner Jul 27, 2010
Love it!!
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Jul 27, 2010
:aww: thanks!
Reply
:iconpoopypoopsagain:
PoopyPoopsAgain Featured By Owner Jul 27, 2010
WowW... its Very beautiful!
i love the idea saying children are beautiful.
NICELY DONE! :) :hug:
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Jul 27, 2010
:meow: i'm glad you like it! i really appreciate comments like yours!
Reply
:iconthenokokoro:
Thenokokoro Featured By Owner Jul 16, 2010   Artist
im a sess/kik fan
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Jul 19, 2010
hmm that's also an interesting pairing, a similar concept to sess/kag with her being human and all. but at the same time she's not really human anymore. now that i think about it i kinda like that pairing. :meow: i like lots of pairings, not strict about any ONE pair. i can embrace them all hehe
Reply
:iconthenokokoro:
Thenokokoro Featured By Owner Jul 16, 2010   Artist
thats kagome,im gonna go ahead and say its kikyo-sama with my lord
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Jul 19, 2010
you know that's perfectly fine, i'm glad that you can interpret it that way because there's no doubt those are sess hands, but the momma can be whoever you fancy to imagine :aww:
Reply
:iconchoxie-chan:
choxie-chan Featured By Owner Jul 14, 2010
VERY BEAUTIFUUL! I LOVE THIS!
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Jul 15, 2010
:aww: thank you so much! i always love to hear comments like yours :meow:
Reply
:iconchoxie-chan:
choxie-chan Featured By Owner Jul 19, 2010
lawls np!!!! x333
Reply
:iconrideaseeker629:
rideaseeker629 Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Artist
I'm not even a fan of this pairing and I still think this is beautiful. Since the only human he even remotely tollerates in the anime is Rin I choose to think once she grows up that they fall in love. lol This is so beautiful. I like how soft it feels.
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Jul 11, 2010
thanks so much!! i thought that too about rin! i always thought they were adorable and that he likes her more than he lets on:meow: but i like lots of different pairings and sessxkag is cute in their own 'no way its gonna happen' kinda way :aww: i'm glad you like it! and thanks for the comment :heart:
Reply
:iconangelamonteana17:
ANGELAMONTEANA17 Featured By Owner Jun 20, 2010
BELLE
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Jun 20, 2010
thank you! :aww:
Reply
:iconmareasol:
Mareasol Featured By Owner Jun 12, 2010
I REALLY love this. Having been in this spot not once but TWICE!!! I know how is it and the love that really shows. I also know that when I was pregnant with my daughter, :iconcorvislupis: would talk up behind me and do the samething. Then he would rub it and say stuff like "I wish..." and "Budda budda budda". XD
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Jun 13, 2010
wow, that means a lot to hear!! i may not be a mother but i am an aunt for five years now! :aww: i'm glad you like it!!
Reply
:iconmareasol:
Mareasol Featured By Owner Jun 14, 2010
I dont like it
:omg:
:omg:
:omg:
:omg:
:omg:
I LOVE IT!!!!
Reply
:iconaranehl:
Aranehl Featured By Owner Jun 14, 2010
:aww: well thank you for the love!! :heart:
Reply
:iconmareasol:
Mareasol Featured By Owner Jun 14, 2010
I have lots of love to give.
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
May 12, 2010
Image Size
198 KB
Resolution
1023×763
Link
Thumb

Stats

Views
5,526
Favourites
241 (who?)
Comments
139