AquaGalaxy's avatar
MLP C: Another realm
446 38 3K (1 Today)
By AquaGalaxy   |   Watch
Published: June 6, 2017
Boy do I love being a irresponsible ass and procrastinating on everything I'm supposed to do haha. 
This one took me lots of tries. I kept removing and adding things because I didn't like the layout `-`
Commission for Enerjak0
man I'm so sorry for being this slow, but hope you like it!
_________________________________
Mini upate

To be honest I don't handle stress very well blehh so I just stack things up. Besides exams I was also trying to figure out university stuff. I have 36 notes to reply to mmmm nice. 
I'm working up on all my overdue things right now. But luckily school is finally out for me. c: So hopefully i'll start up drawing again. I was trying so hard to draw these past months but I had 0 inspiration. Yep, a pretty darn long art block. Yeah Idk really how to explain things haha. I might be doing some new season art in between finishing things up.  
Image size
4000x2666px 11.16 MB
Comments38
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Tenebra-e's avatar
Now I get the feeling that the mare on the right is AquaGalaxy themselves and on the stallion on left is their muse. Feeeeeeling...
Anyway, great art!
Uniyou's avatar
UniyouHobbyist Digital Artist
Awesome
CartoonMetalWarrior's avatar
You still have the magic touch!
AquaGalaxy's avatar
Thanks a bunch man  :')
templar127's avatar
Oh wow! Everything is just suu pretty!
EqDBot's avatar
This Deviation was featured in the following Equestria Daily Post www.equestriadaily.com/2017/06… Thank you for providing pony material for all of us to enjoy :)
(This bot is unofficial, it is NOT affiliated with Equestria Daily. If you do not wish to get these notifications anymore, please just block this account.)
xTsirra's avatar
xTsirraStudent Digital Artist
Holy that galaxy in background is awesome!
canyacandy's avatar
canyacandyStudent Digital Artist
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SUH AMAZINGGGGGGGGGGGGGGG
mayamllp's avatar
mayamllpStudent Digital Artist
This is just so beautiful 💙
mayamllp's avatar
mayamllpStudent Digital Artist
No problem
sixpathspony's avatar
THIS IS ART!!!! Thank you so much AquaGalaxay.  This is so beautiful. I think I'm going to cry. :)

The wait for this was worth it. Art like this takes time and I respect every second it took to get the end results. I've always desired to have art drawn by you and now I have it! I hope to come back to you for more commissions in the near future. :D
AquaGalaxy's avatar
I'm super happy you like it! C:
It was an interesting piece to work on `v`
MatzeThe0ne's avatar
This could almost be considered art.
Unfortunately it has ponies in it, so its shit.
AquaGalaxy's avatar
Well i'll take the almost as a compliment haha 
Thanks! ;)
MatzeThe0ne's avatar
I don't get people like you.

You have obviously talent. And yet you decide to ruin it by adding FUCKING Ponies of all things to it.
Its like baking a chocolate cake, but with mustard frosting on top, or in case you like mustard, with a topping made of shit.
AquaGalaxy's avatar
mustard on cake does sound disgusting C: and I actually quite dislike mustard and prefer ketchup 
but then again so does bacon and chocolate. To me at least! haha but lots of people seem to like bacon and chocolate anyways. 
So just let people enjoy their bacon chocolate :) or mustard and cake if they like it so.

there's a world of art out there without ponies and lots of cake without mustard. So go enjoy it :D
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved