Featured in collections
Recommended for you
AnnaBramble's avatar
Billy Blue SGA Open Day
By AnnaBramble   |   Watch
26 19 9K (1 Today)
Published: November 27, 2007
© 2007 - 2019 AnnaBramble
Open Day postcard invites for my college - Billy Blue School of Graphic Arts. Colour front, B&W back. Just simple but I like it.
Image size
1000x700px 203.75 KB
Featured in collections
Recommended for you
Comments19
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
sindos's avatar
sindosHobbyist Digital Artist
It is so citric and fresh!
What's best about it is that is not like all the ther invitations I've seen.
Hey, that pencil is the School logo? it is so cute!
AnnaBramble's avatar
AnnaBrambleProfessional General Artist
Thank you!

It WAS the school logo. Unfortunately it has since been changed to a boring vector pencil symbol. Oh, its not bad but I liked the old one.

Thanks again!
sindos's avatar
sindosHobbyist Digital Artist
Uuuh, we designers and our ideas of progress :c
AnnaBramble's avatar
AnnaBrambleProfessional General Artist
haha. yeah! so sad isn't it?
Rose-Rapture's avatar
I visited Billy Blue today with my school. It looks like an amazing place to design + create.
it-ktdf's avatar
what stream are you doing? I'm doing multimedia :D
AnnaBramble's avatar
AnnaBrambleProfessional General Artist
me too. :D I'm 3rd year this year. Are you just starting?
it-ktdf's avatar
yes i am. how was it?
AnnaBramble's avatar
AnnaBrambleProfessional General Artist
awesome. yeah, it has been pretty good. well, it's an experience, I'll tell ya that. haha. I have got a job out of it so I'm more than happy :)
it-ktdf's avatar
excellent, congrats
AnnaBramble's avatar
AnnaBrambleProfessional General Artist
thx :ahoy:
blessedmilla's avatar
I always liked ur works! =D
ejayne's avatar
ejayneHobbyist Digital Artist
Which brushes did you use?
AnnaBramble's avatar
AnnaBrambleProfessional General Artist
um... i totally can't remember. I'm pretty sure I just searched "paint strokes" in deviantart and got it from someone but doing it again now, I can't seem to find them. :/ They could of actually just been images aswell, not brushes. dunno sorry.
samuelerics's avatar
samuelerics Interface Designer
dito to bruce!
AnnaBramble's avatar
AnnaBrambleProfessional General Artist
thanks Sam :D
brucebah's avatar
I particularly like the arrangement of the typo and how you managed to blend in elements (such as the texture and the paintbrush strokes) that enhance the overall feel of the postcard. Good job spanna!! I like:)
AnnaBramble's avatar
AnnaBrambleProfessional General Artist
cheers, Bruce! :D
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved