Shop Forum More Submit  Join Login
:iconanjudere:AnjuDere posted a status
Ha some new things:

-Lacie's story had progress ! Yeah ! I'm still a bit block for the end and have some things to fix too///


-Hana and Rea story had progress to
*whisper* it's more complex that you though

Devious Comments

:iconliaworlds:
LiaWorlds Featured By Owner Feb 27, 2018  Hobbyist Digital Artist
OMG !
Can't Wait *.* !!!!!
Reply
:iconanjudere:
AnjuDere Featured By Owner Feb 27, 2018  Student Digital Artist
Yep yep XD



It's difficult for Lacie XD I have some things to fix when she turn 23 (some difficult part)
+ some thing that happend to Isaac
+ Alice
+ Heaven


Ugh.....XD
Reply
:iconliaworlds:
LiaWorlds Featured By Owner Feb 27, 2018  Hobbyist Digital Artist
OMG xD
Good Luck !!!
I feel thé same way with Ed's siblings xD
Reply
:iconanjudere:
AnjuDere Featured By Owner Feb 27, 2018  Student Digital Artist
XD haha
Reply
:iconliaworlds:
LiaWorlds Featured By Owner Feb 27, 2018  Hobbyist Digital Artist
XD !!!
Reply
Add a Comment: