Alex13Art's avatar

SSBU Entire Roster

By Alex13Art
107 Favourites
237 Comments
7K Views

This will be my Final Super Smash Bros Roster Screen. Because I can't be bothered doing them anymore. I've done all I could...
The New Look is borrowed from this 

In 12th March 2019 someone found 16 Character Slots in Adventure Mode. One being Piranha Plant, this could mean more Fighter Passes might be added, so I had to extend this Roster more longer because of that Datamine.

Rayman Render by :iconnibroc-rock: 
Cinderace Render by twitter.com/RendersSSBU/status…

I'M NOT ADDING SHADOW, GENO & WALUIGI.

© 2018 Nintendo
Original Game: © Nintendo / HAL Laboratory, Inc.
Characters: © Nintendo / HAL Laboratory, Inc. / Pokémon. / Creatures Inc. / GAME FREAK inc. / SHIGESATO ITOI / APE inc. / INTELLIGENT SYSTEMS / Konami Digital Entertainment / SEGA / CAPCOM CO., LTD. / BANDAI NAMCO Entertainment Inc. / MONOLITHSOFT / CAPCOM U.S.A., INC. / SQUARE ENIX CO., LTD. / ATLUS. / Microsoft. / SNK Corporation. / Activision. / KOEI TECMO. / Ubisoft.

IMAGE DETAILS
Image size
2534x1425px 3 MB
Published:
© 2018 - 2020 Alex13Art
Comments237
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
gilandes's avatar
gilandesHobbyist Digital Artist
meh is better Rillaboom in my opinion but okay,the roster is cool
skunkman707's avatar
Wait there’s 2 ryus
skunkman707's avatar
I hope they add crash bandicoot, that one guy from ninja gaidan, rayman, and cinderace
AmytheRaytendoFan's avatar
AmytheRaytendoFanHobbyist Digital Artist

I like you're Roster.

SquishySofty's avatar
SquishySoftyHobbyist Digital Artist

I'm not surprised that you still have Byleth removed in the roster.

SunnySpells11's avatar
SunnySpells11Hobbyist Artist

(AKA SSBU Entire Roster but all of my favs are there and excluding Byleth because I hate them for some reason.)

SunnySpells11's avatar
SunnySpells11Hobbyist Artist

What happened to Byleth?

ninten111's avatar
ninten111Student Traditional Artist
I had a feeling it would either be Min Min or Ribbon Girl. Glad to know at least one of them made it in!
Alex13Art's avatar
Alex13ArtHobbyist Digital Artist

Yeah. :o

NinStation64's avatar
NinStation64Student Digital Artist
Well last slot should go to Doomguy
Alex13Art's avatar
Alex13ArtHobbyist Digital Artist
Maybe.
NinStation64's avatar
NinStation64Student Digital Artist

Hmmmm alrighty then

Alex13Art's avatar
Alex13ArtHobbyist Digital Artist
Yeah.
NikkiCrystal's avatar
NikkiCrystalHobbyist Digital Artist
I honestly hope Rayman gets a chance in Smash Ultimate! ;w;
AmytheRaytendoFan's avatar
AmytheRaytendoFanHobbyist Digital Artist

Nice Roster!

StarWarriorJian's avatar
StarWarriorJian Digital Artist
Just wondering but what character from Arms would they pick to be that fighter? 
Alex13Art's avatar
Alex13ArtHobbyist Digital Artist
I have no idea. I never played ARMS, so Idk which one would be chosen.
Spring Man won't be Playable, because he is a Assist Trophy.
StarWarriorJian's avatar
StarWarriorJian Digital Artist
Never played it either. I get it's Nintendo's choice to pick, but....er, it just better be a decent pick. Also, I'm getting a feeling those spring boxing gloves are gonna be a bit op once this fighter releases, which I'm not gonna like. 
Alex13Art's avatar
Alex13ArtHobbyist Digital Artist
I see..
I still wish Rayman was chosen by Nintendo.
StarWarriorJian's avatar
StarWarriorJian Digital Artist
If Nintendo has the rights to get him as a dlc fighter :huggle: 
Alex13Art's avatar
Alex13ArtHobbyist Digital Artist
Yeah..
StarWarriorJian's avatar
StarWarriorJian Digital Artist
I mean is Ubisoft a bit picky of not letting Rayman be in Smash or not really that picky? 
Alex13Art's avatar
Alex13ArtHobbyist Digital Artist
Ubisoft nowadays just care too much of other Franchises such as Assassin's Creed &....ugh....The Rabbids..
They really need to give Rayman more attention. Because this Year is his 25th Anniversary.
View all replies
Mister-Moh's avatar
Mister-MohFeatured
Doom Slayer VS Pichu !
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In