Shop Forum More Submit  Join Login
Pillow by AK-47x Pillow by AK-47x
On that day Envoy died XD nah not really 
this as been on my mind for the day so I had too

luke may not of gotten it but I got a feeling that envoy just might  ewe 
i feel like Ray would just say " if you wanted to see me in my under wear just ask " as she is about to take it off 
then luke would most likely need to tell, her that she just can't be doing that  hehe

>w> Ray just poke him then see if he is alive lol

luke and envoy are Ria-Sora27 
Add a Comment:
 
:iconrin-shirosaki:
Rin-Shirosaki Featured By Owner Apr 14, 2016  Student General Artist
Thank you for this masterpiece ^-^ It was very funny ХD 
Reply
:iconmegane-ko:
MegaNE-KO Featured By Owner Apr 14, 2016  Hobbyist General Artist
In that moment, Envoy knew....
He fucked up.



XD this is great omg how do you even come up with these ideas?
Reply
:iconak-47x:
AK-47x Featured By Owner Apr 14, 2016
Oh my god XD 

i dont  know there kinda come to be from anything XD I even got one from your doc what I was thinking about doing lol
Reply
:iconmegane-ko:
MegaNE-KO Featured By Owner Apr 14, 2016  Hobbyist General Artist
HE NEED SOME MILK!


Oh yeah Doc... I haven't touched the computer since I submitted the AT with Ria, so I haven't worked on Doc's ref sheet. *sigh
Reply
:iconak-47x:
AK-47x Featured By Owner Apr 14, 2016
Ehhh hehe nah I think he just need to run faster lol

im using my iPad everydayXD so what do you got now ?
Reply
:iconmegane-ko:
MegaNE-KO Featured By Owner Apr 14, 2016  Hobbyist General Artist
Lel
Well I can't wait for more of your upcoming creations.

I'm only using my phone. -^-
Maybe later when it's not hot in my room anymore, I'll work on Doc.
Reply
:iconscarletsnowwolf:
ScarletSnowWolf Featured By Owner Edited Apr 14, 2016  Student Digital Artist
im pissed with you but 'm going to take the pillow any ways XD
Reply
:iconriasora27:
RiaSora27 Featured By Owner Apr 14, 2016  Hobbyist Digital Artist
Luke: Envoy, you're the BESTEST FRIEND I could ever have.
Envoy: AWWWW!! You're too sweet~ <3
Luke: THAT'S SARCASM, IDIOT! *pack* *walks away*
Envoy: Love hurts..TT v TT


Yeah, Luke's sarcastic nature was triggered. =w=
Reply
:iconak-47x:
AK-47x Featured By Owner Apr 14, 2016
Ray: *pokes envoy * .....you had it coming .....

Hehe you like it ? ;u; 
Reply
:iconriasora27:
RiaSora27 Featured By Owner Apr 14, 2016  Hobbyist Digital Artist
You're kidding me right?

IT GAVE ME THE LAUGHS. Like isn't even a word here. I LOVE IT!!  I already told you, I will always love your arts. (Unless it offends me..xDD)

:hug:
Reply
:iconak-47x:
AK-47x Featured By Owner Apr 14, 2016
Ohhh I'm happy that it did ^^  I hope I don't offend you ...ehhhhhh I don't know what would though;-; 
how is everything coming along ? Refs and stuff? ;3;
Reply
:iconriasora27:
RiaSora27 Featured By Owner Apr 14, 2016  Hobbyist Digital Artist
Might take a while though. I'm still gonna draw Luke's parents and more about his earlier life. Plus some FAQs about him and then I still have that manga to make..QwQ

Anyway, I will be having some summer outing with my friends and family at a resort. I can't wait to swim and relax for a bit. X3
Reply
:iconak-47x:
AK-47x Featured By Owner Apr 14, 2016
Hmm alright hope you enjoy your time off ^^ 
 Is the update about his info gonna take more time? 
Reply
:iconriasora27:
RiaSora27 Featured By Owner Apr 14, 2016  Hobbyist Digital Artist
When I get back, I will try my best to finish it.
I'm not really fast when typing on computer and it's many especially the story part..^^;
Reply
:iconak-47x:
AK-47x Featured By Owner Apr 14, 2016
Hmm ok ;3; I don't know what I'm going to do...at this point my idea have kinda just stop lol

im so use to being on my iPad that typing is just easy , I could just speak it and it would write it out >A> laptops just seem not easy use anymore ...plus I can't even read that well ^^;  got a late start I didn't start reading until I was in gr5 EHHHHHH I'm mostly self taught...with everything eeeee anyways, can you at at least tell me something ;A; I been curious for weeks now hehe
Reply
:iconmadiroma:
MadiRoMa Featured By Owner Apr 14, 2016  Hobbyist Artist
How he got that body pillow? No one will never know....
Envoy's face on the third panel XD
Envoy being like "Hey Luke, I got you something =w="
Reply
:iconlittlesister-ow:
LittleSister-OW Featured By Owner Apr 14, 2016  Student Traditional Artist
That face in the third panel tho XD beautiful
Reply
:iconstickstickly1559:
StickStickly1559 Featured By Owner Apr 14, 2016  Hobbyist Artist
Best pillow ever
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 14, 2016
Image Size
840 KB
Resolution
1714×4096
Link
Thumb

Stats

Views
1,113
Favourites
29 (who?)
Comments
18
×