Shop Forum More Submit  Join Login
Myself by Aiclo Myself by Aiclo
Macie tu zdjęcie mego ryja ;P Oczywiście w makijażu B)

Zapraszam na mego
Facebook : Aiclo
Snapchat: aicloart
YouTube: Aiclo
Add a Comment:
 
:iconloveninjagofan:
LoveNinjagoFan Featured By Owner Sep 17, 2015  Student Artist
Ty wyglądasz jak ty jako NA x3
Tak bardzo ładnie ^^
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 17, 2015  Student
Przyznam, że byłam inspiracją do tej postaci Flirtatious 
Dziękuję Hug 
Reply
:iconloveninjagofan:
LoveNinjagoFan Featured By Owner Sep 17, 2015  Student Artist
:dummy:
Reply
:iconwarthewolf:
WarTheWolf Featured By Owner Sep 17, 2015
Kurde śliczna jesteś :3
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 17, 2015  Student
Kurde dzięki :3
Reply
:iconshadoweses:
Shadoweses Featured By Owner Sep 15, 2015  Hobbyist General Artist
I na co ci ten makijaż? ;)
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Żeby usunąć wszelkie przebarwienia na skórze i nie straszyć dzieci sąsiadów :meow: :XD:
Reply
:iconshadoweses:
Shadoweses Featured By Owner Sep 16, 2015  Hobbyist General Artist
Ja tam się zawsze bałem takich idealnie gładkich twarzy, nie wiadomo jaki pakt z diabłem był do tego potrzebny :p
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 16, 2015  Student
xD
Reply
:iconraspberrycream12:
RaspberryCream12 Featured By Owner Sep 15, 2015
Woah!
Jakbyś ty zobaczyła mój ryj to byś spadła na glebe xD
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Ty pewnie też spadłaś na glebę widząc mój ryj xP
Reply
:iconraspberrycream12:
RaspberryCream12 Featured By Owner Sep 15, 2015
Nie.
Byłam w szoku żeś ty taka ładna :D
Reply
:iconseishin153:
SeiShin153 Featured By Owner Sep 15, 2015
Omg ale zarąbista zebra xD 
Wow jesteś ładniejsza od każdej dziewczyny w mojej szkole *^*
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Zebry opanowały mój pokój :nuu:
O rany, dziękuję Hug 
Reply
:iconseishin153:
SeiShin153 Featured By Owner Sep 15, 2015
Ale z nich złe zebry >c
^^
Reply
:iconmadziulka200:
Madziulka200 Featured By Owner Sep 15, 2015  Hobbyist Digital Artist
Jesteś bardzo ładna, ja mam trochę inny ryi XD
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Dziękuję ^^
xD
Reply
:iconderpiak012:
Derpiak012 Featured By Owner Sep 15, 2015
Sliczna *^*
Ile masz lat? Bo na zdjeciu wygladasz na hot 18 xD :33
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Dzięki :meow:
Jesteś jedyną osobą która zgadła mój wiek kierując się wyglądem :nuu:
Reply
:iconderpiak012:
Derpiak012 Featured By Owner Sep 15, 2015
Nie ma za co :33
Jestem zaszczycona xD :33
Reply
:iconniezgodna1:
NieZgodna1 Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Ładna jesteś ^^
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Dziękuję ^^
Reply
:iconzephyraxd-like:
ZephyraxD-Like Featured By Owner Sep 15, 2015
Piękna jesteś :la:

Ja mam krzywego ryja XD

mam podobny kolor włosów i oczów xD
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Dziękuję :la:

Wszyscy mamy krzywe ryje xD

Bliźniaczki :nuu:
Reply
:iconzephyraxd-like:
ZephyraxD-Like Featured By Owner Sep 15, 2015
:dummy:

XD
Reply
:iconxdrosii:
XDRosii Featured By Owner Sep 15, 2015  Hobbyist Artist
Jesteś piękna .w.
Ja mam krzywego ryja .w.
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Edited Sep 15, 2015  Student
Dziękuję bardzo ^^
Przestań! Nie ma ludzi brzydkich. Są tylko inni :) Ja za to mam ohydną bliznę na brwi xP
Reply
:iconxdrosii:
XDRosii Featured By Owner Sep 15, 2015  Hobbyist Artist
>w<
Być może... .w. Przynajmniej teraz, kiedy nie mam okularów a soczewki, to wyglądam trochę ładniej .w.
Reply
:iconequestriapegasis:
EquestriaPegasis Featured By Owner Sep 15, 2015  Hobbyist Digital Artist
Ładna jesteś ♥
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Dziękuję ♡
Reply
:iconsquica05:
Squica05 Featured By Owner Sep 15, 2015  Hobbyist Artist
Łaaadnaaa jesteś, nie wróć! BARDZO ładnaaaa, ja mam tak brzydkiego ryja, że ugh ×~×
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Oooo dziękuję :la:
Przestań! Nikt nie ma brzydkiego ryja! Każdy jest inny i tyle :meow:
Reply
:iconsquica05:
Squica05 Featured By Owner Sep 15, 2015  Hobbyist Artist
:la:
No, ale jesliuma się blizne na bliźnie... Dosłownie ;-;
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Nie kumam...
Reply
:iconsquica05:
Squica05 Featured By Owner Sep 15, 2015  Hobbyist Artist
Bo pod lewym okiem miałam (nadal mam) bliznę po ospie, a teraz w tym samym miejscu mam jeszczę bliznę po rozcięciu ;-;, ale moja BFF mówi, że mi ładnie z tymi bliznami :D
Reply
:iconaiclo:
Aiclo Featured By Owner Sep 15, 2015  Student
Jak ja to mówię ,,szukaj szczęścia w nieszczęściu" ;)
Reply
:iconsquica05:
Squica05 Featured By Owner Sep 15, 2015  Hobbyist Artist
No właśnie :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 15, 2015
Image Size
3.5 MB
Resolution
2121×3771
Link
Thumb

Stats

Views
254
Favourites
10 (who?)
Comments
37

Camera Data

Make
SAMSUNG
Model
SM-A500FU
Shutter Speed
1/100 second
Aperture
F/2.0
Focal Length
4 mm
ISO Speed
64
×