Deviation Actions

Adzze's avatar

Papy Darling - Undertale

By
I guess this is a thing now. Basically a friend of mine got me into Undertale shit and so yeah expect more of these
Image details
Image size
1440x3600px 931.85 KB
Published:
© 2016 - 2021 Adzze
Comments54
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
CosmosX9B's avatar
Your arts good, but I gotta admit, I’m not really a fan of Papyton.
PureTrash69's avatar
N: LOL and this is how they met
Camelias-02's avatar
papyrus is THE BEST
he is so pure
adoptionsnowcone's avatar
This is amazing. Pure perfection. Papyrus is just a pure innocent cinnamon roll.
SnortYo's avatar
'Well you see...'

'I live here.'


When the Deviation/Art/Upload is Just Right (icon) Best reaction, 2016
Yasochi's avatar
The more I look into your art the more... I... oh my avocados... Kawaii Papyrus 
MettatonIsFab's avatar
I'm stealing that line from you now.
Yasochi's avatar
Yeay! Another one Undertale SOUL - Red 
(I actually stole it from someone too XD )
MettatonIsFab's avatar
PERFECT!!! I need this in a fanfic
InkyMortal's avatar
TotalSwagAnimeNerd73's avatar
That is literally how I got hooked up with my bae
I invited him and a bunch of friends over to my house
Bae: Well now, what's a gorgeous girl like you doing around here? *Sexy pose*
Me: I live here -_-'
My friends: LOL! XD
AmagyDragon25's avatar
kabe-don mettaton
hiya-friend's avatar
THAT'S IT. I'M DEAD. I'M GONE. YOUR ART IS TOO AMAZING FOR MEEEEEEEE.
DRJR6PN's avatar
TheGoldenMember123's avatar
YESS!!! :heart:
This is absolutely, positively PERFECT!! :iconhandspazzplz:

Smooth Mett. Real smooth. XD
EclipseQueen27's avatar
YEEEEEEESSS!!!!!!!
Shin-Jones's avatar
This is currently my life.  I love it.
LARS777's avatar
Dat twist at the end,tho XDDD
NatekGra's avatar
malazkaboom's avatar
oh my lord XDDD, epic
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In