Shop Forum More Submit  Join Login
AD - Zadanie 4 by Adela555 AD - Zadanie 4 by Adela555
Nie będę się tłumaczyć co tak późno ._.
Hinote wybacz, ale zeżarły mnie wyrzuty sumienia.

Ludzie! Wiem, że macie swoje sprawy ale... Morgia rżnie nas ostro bez nawilżenia! Dalej różowe sokoły pokażmy tej rogatej zgniliźnie na co nas stać! ... Ok poniosło mnie... Ale serio... Ogarnijcie się! Są wakacje! Po kiego grzyba dołączyliście do akademii skoro nie macie na nią czasu?!

Co do samego arta.
Pierwszą część wykonałam dzisiaj na szybko, dlatego lineart inny i okno krzywe. Dwa pozostałe obrazki zrobiłam już dawno.



A tak btw... Kiedy erp?



Art and Tavros by me
Letena by :iconhinotenoakai:

:iconakademiadeclinville:
Add a Comment:
 
:iconklemthepotato:
klemthepotato Featured By Owner Jul 30, 2014
bardzo fajnie ujęta dynamika~  I nie sądziłam, że Tavros założy ten fartuszek xD
a tak poza tym:
1. *podejrzliwe spojrzenie ze strony rogatej zgnilizny*
2. rozumiem, że zaangażowane osoby boli brak skrupulatności, ale wakacje dla wielu osób oznaczają właśnie brak wolnego czasu ;w; i można być całym sercem w grupie nie robiąc wielu prac i na odwrót, można robić ich dużo a mimo to nie czuć klimatu. Poza tym są ludzie, którzy się zwyczajnie nudzą po jakimś czasie bo początkowy entuzjazm opada, co jest rzeczą niepożądaną oczywiście, ale niestety normalną. *głos spóźnialskich zmiażdżonych krytyką xD*
Reply
:iconadela555:
Adela555 Featured By Owner Jul 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
Oh wiem, wiem sorry no.
Reply
:iconklemthepotato:
klemthepotato Featured By Owner Jul 30, 2014
ja po prostu zawsze mam potrzebę wypowiedzenia się za krytykowaną stronę, a akurat w niej jestem więc tym bardziej x3 ale możliwe, że krytyka na niektórych działa motywująco~ 
Reply
:iconseikovanm:
SeikoVanM Featured By Owner Jul 29, 2014  Student
Ohhh <3
Twój motywacji tak rozradował moje serce <3 cieszę się, że jest chociaż kilka osób którym zależy <3
Na prawdę, ty i StillbornParanoia  bardzo poprawiłyście mi humor hehe :D
Nawet ja się tak nie rozzłościłam :3 pół świata na urlopach i tak to jest :'''D

A co do rysunków, podoba mi się! :D widać że sprzątają, sytuacje komiczne <3 nawet kotek się znalazł! I fartuszek się pojawił hahaha :D
Super :D wielkie dzięki za zadanie! :la: Wreszcie jakieś punkciki dla Ethernalu <3
Reply
:iconstillbornparanoia:
StillbornParanoia Featured By Owner Jul 29, 2014
Nawet nie wiesz ile razy chciałam to napisać, ale nie chciałam już na chuja wychodzić i robić Seiko ewentualnych problemów! Ale jak już się ktoś odezwał, to ma moje całkowite poparcie! Kocham Cię, okay? <3

W górnym prawym kadrze Tavros wyszedł tak słodziutko. >w<
Przez chwile wydawało mi się, że na tym obrazku po lewej, to on Letenie pod kiecke zagląda. Strasznie bym się zdziwiła, jakby się okazało, że serio by jej zaglądał. XD
Ten kadr z pająkiem mnie w pewien sposób zainspirował. Dziękuję.
Reply
:iconadela555:
Adela555 Featured By Owner Jul 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
Yay, ktoś mnie kocha ;u;
Taka już jestem, jak mnie coś wkurzy to robię mnóstwo hałasu ^^""" Aż chciałabym tu walnąć cytat z Mass Effecta, ale nie pamiętam jak to dokładnie było, więc se odpuszczę (Dopiszę jak mi się przypomni albo go znajdę).

Tavros nigdy nie zajrzałby jej pod spódnice XDD Czysty honor i gentelmenskość (a za tamto macanie tyłka to go do teraz wyrzuty męczą... Nie żeby mu się nie podobało czy coś... XD).
Zainspirowałam cie pająkiem? XD Jak?
Reply
:iconstillbornparanoia:
StillbornParanoia Featured By Owner Jul 29, 2014
I bardzo dobrze! Tacy ludzie są potrzebni! Ja jestem wygodna, dlatego zazwyczaj się nie odzywam pierwsza. :'D

No wiem właśnie, dlatego byłabym w wielkim szoku, gdyby się okazało, że to nie tylko przywidzenie było. Tavros taki kochany. <3
W sumie to nie wiem, jak to się stało, ale dzięki temu pajączkowi mam pomysł na to zadanie. XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 29, 2014
Image Size
10.3 MB
Resolution
4000×4000
Link
Thumb

Stats

Views
316
Favourites
9 (who?)
Comments
7
×