1201's avatar
Fill Wald
621 Watchers43.7K Page Views31 Deviations
Forever Waiting For Disaster
1
5
A rad panda
3
2
Sy Sy Psy
0
2
Carnivorous Roboticus
0
0
Cloud manufacturer under contruction
1
4
Paper Dandelion
0
3
Sick Arcade
0
2
anon anon
0
3
Kentucky Fried Dog Shit
19
36
All Hail Zorak
4
10
See all
Forever Waiting For Disaster
1
5
A rad panda
3
2
Sy Sy Psy
0
2
Carnivorous Roboticus
0
0
Cloud manufacturer under contruction
1
4
Paper Dandelion
0
3
Sick Arcade
0
2
Kentucky Fried Dog Shit
19
36
The Young and The Dead
1
13
Manic Mantra
11
21
Rain Man2
29
144
-- Blizzard 0f 2015 --
153
801
Mayash - Madnesscent
1
7
Wicked n Twisted Ghouls
6
51
9
47
The Fleet Returns
3
30
Low Poly Tryout 01
5
11
Blast Off To Tomorrow
11
18
I should probably get up
13
207
United States
Deviant for 14 years
Badges
Super Llama: Llamas are awesome! (40)
I Heart DeviantArt Gear: Proud supporter of deviantGEAR
I got to use the big printer today :)
0
EEP EEP
And so has ended another quarter at the art shitstitute....going back into reclusive art nerd mode. Fun fun.
0
0
Expose Yourself : To Radiation
.....is amazing at mixing acrylics.  Ugh such a dull class haha.  Hmmm I'm thinking about doing feature type things in this journal, pretty boring in this box I say.
0
0

Comments525

anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
FLUMPCOMIX's avatar
FLUMPCOMIXProfessional General Artist
Thanks for the watch, sir! I will be sure to tickle your eyes with swirling arts in the near future!
cogwurx's avatar
cogwurxProfessional Interface Designer
Thank you for the :+fav:!
EmilieBouvier's avatar
EmilieBouvierHobbyist Photographer
Nice gallery :D
augustmobius's avatar
augustmobiusProfessional Photographer
yo chief. idk. that's all I got.
sangmeister's avatar
sangmeisterProfessional Traditional Artist
thanks for the fav and comment!!! greetings from hamburg.
zombielily's avatar
zombielilyStudent Digital Artist
Thanks so much for the comment =) I'm glad you like my Pokemon cosplay~