Deviation Actions

0ktavian's avatar

|Creepypasta| Hoodie Squad |+SPEEDPAINT|

Published:
By
268 Comments
67K Views
Inspierd by this - s-media-cache-ak0.pinimg.com/5…

---------->SPEEDPAINT <----------

I stayed past 3 am to finish this, and put together the speedpaint after I woke up. :"D
Title only says pasta, but I know Hoodie is from Slenderverse / MH and Toby is like in both, no need to remind me~

Hope you like it~!
:iconyouareplz::iconallowedplz:

Art (c) :icon0ktavian:
Image details
Image size
700x900px 578.58 KB
© 2017 - 2021 0ktavian
Comments268
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
kady455's avatar

I love this picture with my whole heart

deadlyperson1012's avatar

i really like your drawing

MrFishOwO's avatar

I SEE THIS EVERYWHERE BUT NO ONE CREDITS, im so glad i found u ;^;

0ktavian's avatar

Honestly I'm pretty glad this pic went viral, kinda epic ngl

But I'm glad you found me too!

Masky: WHY AM I NOT IN THIS

Hoodie: You Don't Have A Hoodie Dumb***

*Ej, Jeff, and Timothy Laughing Hysterically 5ft away*

Me: WAIT FOR MEEEE I HAZ HOODIE!!!!!!!!!

Jeff: TOO LATE!

Me: DAMN IT!!!

adeerwithnotlogic's avatar

*A humanoid figure was looming in the darkness. It's silhouette being seen, it seemed to have deer ears, and stay antlers, and was holding something to there face, it suddenly stepped out the darkness, it had deer hoves, with Red hair (ginger) and was holding a deer skull to there face*

May I join? OwO

I haz a hoodie :>

Mischaqueen's avatar

We all know who’s the leader here

7Royal7Clover7's avatar

This....this is art.

ProxyModel's avatar
HOLY SHIT I saw this pic a long time ago but lost track of it!! Its so EPIC! I DIDNT know it was u!!! YAAAYYY!!!
DaPeachColoredBunny's avatar
EYELESS JACK IS AN AWESOME MAN U CREATED AND U DESERVE ALL THE LOVE IN THE WOOORLD!!!!!!!!!!!111111😍😍😍😍
sleepy-devil's avatar
ticci toby is better >:33333
Springtrap9Atlas's avatar
my brother told me why you picked these arbitrary people lmao

good job me XD
Kawaii-ChibiFan's avatar
This is sick dude its my wallpaper now for everythang > w <
YaMagicPencil's avatar
HOLY FUCK DUDE! All this time seeing creepypasta compilations on youtube wich contains this Image and now I've finnaly manage to found out who made it! Your art is awesome, amd I love every single thing about it
Sorry if I'm beeing creepy
0ktavian's avatar
Haha, yeach this piece has become a viral in creepypasta fandom :"D I'm so happy you like my art, thank u :heart:
Creepypasta4-Life's avatar
Haiiiiiiiii
Canz i use this artz as a profile pic on a website called Fandom? :D (plese reply yes/no)
MirahXx's avatar
*nosebleed activated*
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In