Shop Mobile More Submit  Join Login

Similar Deviations
Starting from 25th result Go to first result
This was supposed to be a doodle for my tumblr but I wanted to add some details, and details, and more details .... 2 days after : tada! ._.

So yeah, I always wondered what Sebastian could do at night while his little Master is asleep.

-------------------
Tool : Paint tool Sai
time : 2 days
-------------------
Character : Sebastian from manga : Kuroshitsuji
-------------------
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

"Wanna see what the black fabric hides?" *gnihihi~*
Finally, the anatomy lessons were not pointless xD (I swear, there is no other reason than the urge of drawing one sexy undertaker practice male bodies :D)
+Drawn with pencil as ever+, comments and Feedback are welcome :3

Kuroshitsuji belongs to Yana Toboso
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

been months since i haven't drawn Kuroshitsuji... I'm not that interested in the story anymore (a little but not like before, the manga is wayyyy too slow. sorry Yana ^^)
but Undertaker fits halloween so much, couldn't help. (yes it's not creepy at all lol)

so yeah. happy halloween.

tool : sai and photoshop
time : during free time this month. so idk.
character : chibi ciel, sebastian, undertaker from kuroshitsuji @ toboso yana


Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

An art collaboration that I have been working on for the past two weeks, with the lovely and talented marimaripink!

She drew the beautiful line-art, and I painted it ^_^
It was amazing being able to work with you, darling! *hugs*

Art (c) marimaripink and fallnangeltears
Undertaker/Black Butler (c) Yana Toboso

-----------------------------

Close Up - fallnangeltears.deviantart.com…
Tumblr Post - reapergrellsutcliff.tumblr.com…
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Since you guys wanted him so badly, here ya go! Just as promised! :D

You can view the WIP here [link]
Like my facebook page for updates on my work!

Art © =DivineImmortality
Character "Undertaker" © Yana Toboso - Kuroshitsuji
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:iconk-koji:
 Just a wallpaper for Kuroshitsuji fans (of works I done of it) . Hit download.
 If you use it I'd appreciate a :+fav:

Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

fff finally done.. this thing was so long to draw (and color) i thought i'd give up...

I have no idea where i got this idea lol, it just popped out of my head x)
and yep it's apocalypse outside. don't ask me why lol


This is Ciel and Sebastian (in the future, obviously) from anime/manga Kuroshitsuji/black butler @toboso yana.
Lots of references were used for this, mostly steampunk ones.
tools : paint tool sai (that crashed sooo many times omg.. and f**ck the layer number limit!)

time : probably a week.


please DO NOT REPOST THIS WITHOUT PERMISSION! (you can share it tho i don't care, just don't repost it on DA or pixiv). thx
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

I watch the series about Robin Hood, and what I think at this time of viewing? Yes, that legendary Reaper personally judged his, even then probably being close to his legend.
[link]
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Another fanart form "Black Butler" anime/manga.Slightly changed design of the scythe.
Close-up doodle:[link]
More art from the series:
Seb:[link]
Grell:[link]
Thank you!
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Hope you like this interpretation of the Undertaker. as you can see,digital painting keeps me up at night, and is the only thing that keeps me relaxed lately^^
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.