Shop Mobile More Submit  Join Login

Similar Deviations
"Zim whimpered weakly as he limped back to his feet, trembling as he hobbled to the other. His eyes stared him down in a crazed way, his hand shakily coming up and smearing a crooked heart on the others face with the blood. "...Mine...""

I have decided to dedicate this night to drawing for "IB". XD I was in the mooooooood.

This was probably the scene that has given me the most chills so far. XD Or as far as I can remember anyway. Zim just got done killing a dude who had the balls to interact with Zim's human and he didn't like it... >3
This is like.. Some kinda dark ZADR. Kinda fun to draw actually...

P.s. Zim got run over by a car and broke his arm! 8D yay!

DIB, YOU SHOULD BE USED TO THESE HORRORS BY NOW. STOP LOOKING SO SHOCKED.

If I could, I would turn this into a comic. D: It's just so much and I am still note hunting!

... I don't have a problem. :paranoid:

Ehh.. "IB" belongs to :iconinvader-neo: and I! 8D :heart:

Okay I'll stop now.

One more comment, I was too lazy to draw a dead body so all you get is a HAND!

Texture --->[link]
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

“I became insane, with long intervals of horrible sanity.” -Edgar Allan Poe

I dunno, been sick lately and this is all I could think of to draw. XD I had a few things drawn out but never finished them! So this will have to do for now. I know a good amount of you won't care for this. :B

If you guys haven't caught on... I am enjoy drawing things featuring dark themes and whatnot. XD
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Sooooooo...... Yeah. Got the inspiration and urge back to draw for IB. XD Belive it or not, I have been having the freaking hardest time trying to figure out what to draw. :faint: I went through literally six different ideas before coming upon this one, based on an earlier part of the story where Dib actually takes a knife to Zim's arm. XD I... Find this picture very lame actually. I'm not too happy about it, but I figured since I put about 4 hours into it that I might as well upload it. I just... think it's so boring! Dx Anyway... I hope a few of you find it worthy of your time. I am still going through a bit of an artblock so that could explain why this isn't top notch.

I think this picture is self explanatory. XD Dib finally decides to inflict some pain on insane Zim to prove that he isn't going down without a fight. >D Zim doesn't seem to be taking it well.

Kept his wig on.. Though I think it fell off in the story. I dunno the way I drew his head in this one didn't look right without the wig so I kept it on and left the contacts off to kinda make it creepy. =P Uuuugh!

Worked with a higher res- file on this one so I think it looks a lot clearer.

IB belongs to :iconinvader-neo: and I! D<
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

"Zim bared his teeth to him, tugging on his arm. "IB!! ANSWER!!" He screeched at him, still seeming to be wanting an answer to the garbled sentence he had spoken at school that was still to this point, unable to be identified."

Just a doodle from and RP I am doing with :iconinvader-neo:

It's.. so damn creepy but I love it.

Was gonna keep this between us but I wanted to upload here too C:
Most of you won't care about this!
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

SPEED DRAWING [link]

Oh lawd I drew something involving blood and evil.

Before you guys yell at me, Zim will NOT kill Dib >:1 He will just give him a few scrapes and scratches but nothing major I assure you ^^ Dib just pissed Zim off the right amount this time ;D

ANYWAYS, this is for :icontru--insanity: 's contest ^^ The theme is like.. any emotion so for this one I went for hate, revenge and I guess insanity? I dunno! YOU PEOPLE SHOULD JOIN!!!1 Info is here ---> [link]

I hope you guys like this D: I will make it up with a nice smooch ZADR pic.

Might post a speedpaint of this later.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

ALl of ya'll with your IB art has given me the dire need to draw something related to it.

Just something quick while working on chapter seven. XD It will be up tonight. I was just procrastinating some.

I guess Dib is about to experience some 'insane' lovin'. AM I RIGHT?

That's all I have to say. Nothing too special here. I actually don't like this very much. XD

Damn I forgot to tear Zim's cloths...

SHIT FUCK DAMN I FORGOT DIB'S OTHER LEG.. DX

Okay I fixed it.. Now to work on IB. ;___;
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Um.. I dunno. XD I've been wanting to do something like this for a while where they have this violent ass fight then try and make up. No, it's not supposed to be related to "IB".

So halfway through this, I decided to dedicate this to *Invader-Neo because she is going through a rather rough time and this kind of reminded me of her. So I guess the message here is that your life will be rough and things are hard for you now, but you will heal with time until the wounds are just scars and you will be able to live your life. (that makes absolutely no sense.) BUt I hope it helps some... ;-;

Violent ZADR of doom! :dummy: Damn I need to draw something else.

Texture --> [link]
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Believe it or not, this is also from "IB". :dummy: And even though you probably know already, that is the Rp between *Invader-Neo and I. ^^ I have to keep mentioning her because she's awesome!

Dib had a dog for about... 4 days! He bought it to help fight the loneliness, neglect, depression, paranoia and slight insanity he was feeling. :3 The puppy's name was Einstein!

But, of course Dib can't be happy! Not while Zim is on a mission to kill him. So, as Einstein tried to defend the boy from the Irken, Zim threw him down the stairs and killed him... D':
So here is a tribute to Einstein! He was a little golden but I wanted to make him a bit more interesting. Hence the markings.

HOW DO I DRAW DOGS IN IZ STYLE? I DUNNO! I tried.. :faint:

I'm still not tired! :iconrainbowwaveplz1::iconrainbowwaveplz2::iconrainbowwaveplz3: But my hand and back are in pain so I'm done drawing. D:

Holy fucking god my mother kept walking in and scaring the shit out of me when I was drawing this. I had my headphones on really loud and didn't even notice she was walking towards me. I about had a heart attack.... ;___;

Texture --> [link]§ion=&global=1&q=old+paper+texture&offset=24#/d11zfpt
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

I... Don't really know what to say about this other than I was experimenting and Zim likes to use Dib as a chair while he reads about aliens? Really, I am having a brain malfunction right now. Oh shit.. Maybe it's because it's 4 AM! :'D

Light colours yaaaaayyy. I don't know how I feel about this. Still trying to find my own freaking style. (Zim has a big ugly head in this one...)
This reminds me of ~ToastyGoodness... I hope you don't mind that you inspire me so damn much.. D':

I fucked up their shirt colours ahahahahahahafhjekrjlhy and I have been waiting to give Dib a rainbow bracelet.. AND HERE IT IS!

Alright.. I'll just stop.... I'm so lonely and sad tonight... ;__;
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

And this... Is my favourite picture from the iScribble session. xD Again with ~ToastyGoodness and for this one, ~yoyoballkay stopped by and she drew Gir who is taping the whole thing! 8D THIS WAS SO MUCH FUN CAN'T WAIT TO DO IT AGAIN SKHERTH

That's what you get for stepping into Zim's base, Dib! >:U
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.