Shop Mobile More Submit  Join Login

Similar Deviations
No one asked me to upload this but I did anyway cause I think this is cute.

Sometimes it makes me sad that my favorite character will most likely never be truly happy in the canon plot, so I like to draw fanart of him smiling. If he can't be happy in the manga then at least he can be happy in my fanarts.

Asura (c) Atsushi Ohkubo.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Monochromatic pieces are nice. :thumbsup:

This is actually two separate pictures but I pasted them together cause they are a set so why not. Maka's head is cropped out cause it looks ugly. >.> The attention is supposed to be drawn to the clothes anyway so it's ok.

I like sweaters so I like to come up with designs for sweaters sometimes. Personally I like the nighttime sweater more than daytime. I prefer black over white in general.

I like to believe I am getting better at drawing with a tablet OTL

Maka (c) Atsushi Ohkubo.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

A speed paint of Asura I did in 2 hours. Wee

Kind of in a semi-realistic style? Idk what to call it man it's more detailed than the regular old way I draw.

Working in monochrome is a lot easier for me than working with color.

Also wow screw Asura's hair I don't want to render it. Like his goddamn hair eyes and shit damn it it makes rending a lot harder.

Asura (c) Atsushi Ohkubo.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:iconz-raid:
An art dump that is highly lacking in color (damn I really need to color shit more).

I love the pencil brush I downloaded a while ago. It's like everything I draw with it is 100 times better. :D

Anyway here's a bunch of shit I've drawn. Nothing really impressive here.

Also yeah the screenshots of people's head is me trying to practice facial diversity so I can stop drawing the same face over and over again. I don't plan on doing everyone else in Soul Eater cause I'm lazy.

Tell me if you want anything uploaded separately and I'll upload it.

Will scrap later

Soul Eater & its characters (c) Atsushi Ohkubo.
Neuro & Yako (c) Yuusei Matsui.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:iconz-raid:
Uploaded per request.

I actually own Maka's shirt. :D My friend ~TheCluelessAlchemist made it for me. It is super cool and awesome and makes me look like I belong in an evil cult whenever I wear it.

I made Maka look too old in this.

I'm gonna scrap this later.

Maka (c) Atsushi Ohkubo.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:iconz-raid:
Uploaded separately as per request.

Maka in that outfit she wore in that one picture. As much as I like that outfit goddamn is it confusing. I pity anyone who tries to cosplay this outfit.

Wow perspective I suck at it.

I will scrap this later.

Maka (c) Atsushi Ohkubo.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Another request. They actually asked for Hershey Bar but I ended up drawing Maka as a Hershey Kiss instead.

I really love Hershey kisses. They're so tasty and yummy~ But the kind of chocolate I really love is Russian chocolate. That's some high class chocolate right there.

Maka (c) Atsushi Ohkubo.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:iconz-raid:
Even though I draw Asura as a pervy, uncaring dickweed all the time I did not forget that Asura is actually one big coward.

I've taken to signing even my doodles cause people still like to upload my art without crediting me to various sites. Wow rude. So yeah I signed it beeyotch what now *snaps fingers in Z formation*

I still wish Asura would appear again in the manga.

Wow my signature is boring as shit (and it's not even my real name).

I'll scrap this later.

Asura & Maka (c) Atsushi Ohkubo.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Uploaded separately as per request.

There's nothing much to say other than that this was just a doodle that I got too into.

Although this isn't my favorite outfit of Maka's I gotta say it's one of the easier ones to draw. But I still like Black Rock Shooter's outfit more.

The scarf is really nifty though.

Maka (c) Atsushi Ohkubo.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Doobly thingy thing blah.

Inspired by Majin Tantei Nougami Neuro. The art in the manga is admittedly very amateurish but the surreal scenes are just awesome. Look at it! [link]
I wish I could draw stuff like that.

It\'s easier for me to do monochromatic pieces than colorful ones.

I stopped putting effort into making Soul's hair and ear look decent.

Soul (c) Atsushi Ohkubo.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.