Shop Mobile More Submit  Join Login

Similar Deviations

Another Collab.:iconpoker-faceplz:

Camille.agan so yeah..
nothing to say here.
Camille © ~Allyza-Awesome123

Collab ► ~273A

Base ► ~ZoZoBlAcKiEcHaN
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Yeah. I used Love..kinda addicted to her..and i dunno why...my papers are filled with her drawings o - o..oh well..
Emma: It not much,I know, but its a start. I just wish to see you smile
Love: Aww. Thank you for fixing my heart. It made me happy~

--
Collab► ~Sirensaur
Base► ~Mizzykins
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Pft. She is so... ummm whutever..

collab {[ [link] ]} *Mellow-Match

base {[ [link] ]} ~JayPixels & ~ironwitch
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:Don't wake me up
Unless it's to tell me this dream is real
:

You know how long this took?
Do you know how long this freaking took?
Well, a couple of hours but over a long time period so -shrug-

This was fun.
Most of my female characters from Tied By Dreams/ Inori: The World Of Dreams
Which can be found here: [link]

Base: [link]
Base By: :icondeviko:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

I'll admit it. I've tried genderbending myself many times before and it just didn't work.
But I tried again today.
It worked better, but he sorta doesn't look like the male version of me xD
If you're wondering why he has blonde hair, I'm originally blonde. The guys in my house aren't allowed to dye their hair, so if I had a twin bro/was male, I'd be stuck with blonde hair.

Oh, and I bruised my leg on the stairs (ran up them and bashed it)

Anyway, info on my genderbent self <3


Name: Ryan
Nickname: Ryo
Age: 15
Sex: Male
Height: 156cm
Blood type: AB
Nationality: British
Race: White
Sexual Orientation: Bi
Current status: Single
Birth date: Wednesday 5th Feb ‘97
Birth place: England
Hobbies: Trollin’ on friends, singing, annoying people, getting in trouble


Base: [link]
Base By: :iconmizzykins:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

open collab for all who wanna join O u O

Base ►~Pixel-fairy-Ich
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.


///Rin & Ciel\\\

Ciel: '' I need you. Right now.. Can't you see it..?''
Rin: " I can See It Perfectly."

--
:la: hurrah. Rin and Ciel Collab Yah.
Rin and I are obsessed with this vampire.So,Fudge off.

Collab + Ciel ► ~Miitu-chan

Base ► ~Angel-Pixel15
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Kuro and Petra~

Why more of them!? Because it's all I do when I'm bored :|

And rather than use the normal/classic "Red String of Fate" I used a gold string....like from Hercules.. don't judge. I think it's cute and I like it or them :D stronger than the red string of fate ;) lol. (rambling..)

-----
Role Play~> [link]

Kuro's Base (c) :iconmellow-match:, [link]
Petra's Base (c) :iconfuripa93:, [link]
Kuro & Petra (c) Me :D
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

I split it in half o - o..
base by :iconviolanekonyanyanya: [link]§ion=&global=1&q=love+triangle+base#/d4es50w
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.


Matthew : "Your face is kind of cute."
Marie : "Y-you think I'm cute?..Well, your cute too~"

Yeah.I changed her name to Marie.. - u - fudge off.
Collab►~Raschapelle
Base►~BBBases
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.