Shop Mobile More Submit  Join Login

Similar Deviations
something i put together quickly. i'm currently caught up in the hyouka wave ;A; love love love the art and the characters! and houtarou in the latest episode.. *&^#@$%@*& why can't he be real

anyways.. i'm rather unmotivated though it is summmer. wahh. so i apologize beforehand for not being able to submit often! i have a huge list of things i want to draw, but idk when i'll get to them. sorry guys OTL

(c) Hyouka
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

OMG! I didn't draw soooo long T___T
Now I'll try to draw a lot :3

Oreki/Chitanda from anime "Hyouka" <3
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Super duper belated hbd gift for :iconsparklesplz::icon89pixels: :heart:
Thank you for the amazing bed years that you have given me ilu :love: ohoho :iconimsopervyplz:

IKR?
:icontearplz: my anatomy sucks ok //hides OTL


Piro ~89pixels
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

[insert some random person here] //opens the door " W-what are you doing.....?"

:iconimsopervyplz:

Art trade plus a belated birthday gift for =feyrune. Happy belated birthday bro~!/hugs
:icontearplz:
Oh gosh idk what to say, i've made you waited for like a year or more just to get an art trade done, sorry mannn iunno distraction and lack of motivation and lazy and artblock AHHHHHHH :iconspartahnnghplz: anyways, thanks for always being there for me *//3//* //hugs

Shindou & Kirino Level-5

PS: i'll reply to msgs tmr ,gotta fix my sleeping time already....orz
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Anime: Hyouka
Characters: Chitanda and Oreki
I've been drawing hyouka ever since it ended, I super miss it T^T
Idea from k-on season 2
----------------------------------------------------------------------------------
OrekiXChitanda for life <3 :D
Show
Comments disabled by owner.
HYOUKA IS SO FUCKING....Amazing. This anime is cool, i really love it!
(I think the novel is better, but...i don't read it so i don't know....but i'm sure it is. *kof*)

I wanted to draw a lot of character from Hyouka because...In most of zerochan's fanart there are only Houtaro, Eru, Satoshi and Mayaka.... _

So i drew this.
Okay. I admit it, "my" Chitanda desn't look like the real one..... I don't know how to draw her "fucking starry eyes" and her "I'm curious" look... That was difficult _

But...yeah.
All the characters are cool, i do prefer Togaito and Oreki, but they'are all fun and..... and funny.....hareum.

(ALL OF THEM ARE FROM HYOUKA~~)
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Capturas del nuevo ending de Hyouka

Novel: Written by Honobu Yonezawa
Manga: Written by Task Ohna
Anime: Directed by Yasuhiro Takemoto
Written by Shoji Gatoh
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Hyouka
Fukube Satoshi

Ibara Mayaka -> [link]
Oreki Houtarou -> [link]
Chitanda Eru -> [link]
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:iconlazycryplz:
This was in my stash for a long time so...decided to finish it //orz
i ship them so hard

PS.so half-assed doing this sob
PSS.Doing spring cleaning atm orz
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.


fhdskjghskjghkghadk heyaaa guyssss just wanna spam your inbox cuz i like spamming haha jkjk /gets hit by truck/
i hope you're doing fine!! been really missing you guys and just so some of you guys are wondering
i'm away from twitter awhile orz cuz its really addictive i just cant handre THISS:iconholdfeelsplz:
but i'll be back in two/three weeks time!

oh btw thats an old work orz.
:iconrlyplz:
AMG i really really love photoshop filter <3 , it was so much fun while experimenting with it.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.