Shop Mobile More Submit  Join Login

Similar Deviations
Hello all One Piece fans!! :D

Wow.. After 2,5 months working really hard on this project, I finally finished it!!

Going Merry (One Piece) Ship Papercraft with all details.. i mean all details..! Of course, i cant open the ship to see inside...

I'm so happy!!! :D
For now on I will work on Thousand Sunny papercraft.. so it may take a 2 or 3 mouths again.. Of course if I can build of find a good design..

Hope you like it! Comment plz!! :DD


Check this link too! [link]



One Piece serie and characters don't belong to me
Belongs to Eiichiro Oda
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

The Thousand Sunny is the second ship of the Straw Hat Pirates, from One Piece. I really wanted to do some papercraft from that series, so there it is.

Hope you like it ;)
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Hello, guys!

For those who don't know, I'm a great fan of One Piece!!
I just love the feeling of freedom that this series passes me.

And... Going Merry Go, for me, the first responsible for making dreams come true. And that's why I have "merii = merry" on my nickname, since my name is just "merodii = melody", haha! :3

I just used as reference a pose from a random anime screenshot I found on internet, but made it my style. I used it as a banner on my sales blog. [link] [link]

Aaaand... that's it! :3 Enjoy~ :ahoy:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Here comes the One Piece! :D

Goodness, this has got to be my favorite manga. I mean, I like Naruto and Bleach, but OP has the most interesting characters!! :D Zoro's got to be my fave, tho :)

~Copics, and whatever random markers I could find in the house XD

Luffy, Zoro, Sanji (c) Oda
Art (c) Me :)
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

a quick sketch/color for my 30-day One Piece Challenge:
Day 03: "The Going merry" :D
well, there's a marine ship next to it, but, MEH, what the hell.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

i didn't draw this
I just did the coloring ^^
hope you like it
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

YUP. Decided to color this because some people wanted it in color. I color them... color fags! :iconhoratioplz:

Yeah anyway, Bg Level: Tite Kubo. :iconrimshotplz: Oh shi- this can't get any worse. BUT I THINK IT CAN.

Franky, Sanji and Sogeking belong do Eiichiro Oda.

RANT TIEM: Most likely the last thing I'll post in 2011. Here's to a lovely year of little to no improvement. Cheers! o/
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:) An old one from my sketchbook. Love them!

Zoro, Luffy (c) Oda
Art (c) Me :)
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Super plush super cute ram hat! Im in LOVE with how this turned out.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

myself as Trafalgar Law

a friend who took this photo managed somehow to make the background white,
while this was taken at an event back then :D


photo by Rey


ONE PIECEŠEiichiro Oda
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.