Shop Mobile More Submit  Join Login

Similar Deviations
Applejack and Twilight Sparkle! Applesparkle? (Their names don't fit as well as others... lol)

Ugh! Why are they so cute together?

Done in Paint Tool SAI.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple:

Twayyylaaytt spoorkle!
As you guys were wondering,
Oh why this girl never had a consistent art
WELL YEAH THAT'S TRUE BUT
This time it's a collab! Collab with :iconjellystick:
Which she actually calls this as "Semi-collab" because she only did the sketch, oh kishi y u so silly
When I saw the sketch, I said AAAABEAUTIFURUUU.:iconasdfghplz:
so this what happened.

Hope you guys like et and yeah you too Kishi :iconlazycryplz:

Art by: :iconnazeko: (lineart, coloring)& :iconjellystick: (sketch/concept art)
Character~Twilight Sparkle belongs to hasbro and its associates
:bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple: :bulletpink: :bulletpurple:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Cap redraws!
I'm gonna do some more of these because they're easy and I'm lazy.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

I've been putting off watching My Little Pony: Friendship is Magic for a while, but two of my BFFs recently got into the show, so I gave it another chance. It's cute, so I drew a cute humanized pony. 8D

Done in Paint Tool SAI.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

I felt uneasy about it...but I finally did it ! :iconloveloveplz:

Human Celestia and Luna from My little Pony-"Frendship is magic"

Enjoy ♥
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Art©GonGin
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

to submit this here

OH WOW TWILIGHT DONT READ MAKE OUT PARADISE IN FRONT OF THE CHILDREN WHAT WOULD THE PRINCESS THINK

also i hid 6 things there i wonder if you can find them uvu
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Umm.... Shy?
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Sorry it's so small, it looked a lot bigger when I started, haha.

I like short haired Twilight
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

OC feita por Fluffy Pie :P
Me pediu para fazer a sua versão humanizada, aí está :P Espero que goste ^.^
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

i tried

after :iconiciclenose: requested a pairing from mlp (wich i don't watch btw) i decided to watch the second season finale
*saw some stuff about it on tumblr*

so yeah here you have it

and i was trying something new so yeah OTL
i hope you like it

Cadance & Shining Armor from My Little Pony
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.