Shop Mobile More Submit  Join Login

Similar Deviations
idlkjkdfhs Arch.
These things are addicting to make omg OTL
I love it.

:iconred-society:

arch is mine
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

The eyes are too big OTL
But yeah... >.>
Not too happy but then again it was something fast
------------
Doodle 2 of 3
------------------
Ace (c) :iconamomoh:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Fezzzzzzzz

thing

:iconscribble-daemons:


< u >
he is mine


when he walk on by dude's be lookin' like damn he fly
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

QwQ

Just a picture for *decane of her manself Yuuze~
:iconsrapplz:

I LOVE YOU KUZE QwQ
HAPPY BIRTHDAY
:iconbrohugplz:

Shishei, Yuuzeru (c) :icondecane:

All the love and best birthday wishes (c) Me :iconheplz:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

"On black wings we shall take flight, hidden from view by the darkness of the night... show me the way of beautiful servant of the damned"

Just an AU illustration of some sort featuring Demon!Anju
I'm practicing for the big picture >n<

it started as a doodle but then I kinda like how it turned out so Im posting it....

-----------------------------
Sai+PS
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

So over in :iconred-society: we are drawing our manselves "2p" or opposite character ( Or something like that lol)

So 1p Samu (normal Samu) is on the left, and 2p Samu is being a weird pervert


....... I wonder if that's actually the opposite .......


Anyway!
Anyone feel like Adding Samu on facebook? (More like just chatting with me on Fb haha)

Add Samu Wells
You'll know which one he is ;D
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Ahhh I felt like I reaaaaaaaally needed to draw Samson because it's been a while ; v ; hnngg..

And uh... This is Kris and Samu-chan taking a photo
but.. oh goodness... Samson, can't you hold yourself back sometimes?
OTL

Kris belongs to :iconyamisonozaki:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

oooooh wow, this was a hell lot of work XDDD
its some of the TRS-manselves....
from left to right:
Leon ~sekaisaionji
Nate ~courts1014
Stefan *IggyIsMagic
Kris ~YamiSonozaki
Anthony *Athynis
Anju *Enderkichi
Ace *amo-siesta
Myron ~Renaru-san
Joshua ~OddlyLeena
Alastair *XXStarXXGirlXX
Tate ~Koumotatsu
Paki ME
Archer *D-i-a-b-l-a
Toto ~scribbling-B
Samu *SamYouWell

sorry i dunno all your names!! tell me and i'll add youuuuu!!!
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:iconiggyismagic: and I in our Hogwarts uniforms~

Gryffindor and ravenclaw BFF :heart:



Harry Potter and Pottermore(c) J.K Rowling


:heart:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

To kick off 2012 like a boss!!
Anko got a haircut xD
but don't worry, he shaved before going out to party.

I hope everyone had a great end of the year and will have an awesome start of 2012!!

Party like you mean it people!!!!
♥!~
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.