Shop Mobile More Submit  Join Login

Similar Deviations
Meet the German Shepard general I've adopted from :iconshrimpheby: :heart:

Anyways, I didn't know what to draw for the weekend, so I decided to draw him. *attemptspainting*

I dunno, he can be Dictator Ren's new babysitter subordinate or something.

Haven't named him yet. But I'm guessing he's going to get a really girly one - just because Dictator Ren is a big meany. ;P
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

I decided to draw Ren again because:

1. It's Cat's day (2/22) here in Japan today. 8D
2. Some people who voted for poll were expecting male fanservice, so he's my second victim. /shot

Remind me to study male muscles properly, because it was trolling on me so badly I felt like tossing the laptop out the window =_= (Abs? Abc? Wtf is that? /shotforever)


Anyways, I'm pretty surprised myself to see that Ren's got all that when he's such a wimp with severe mama-issue :iconwthplz:
I guess he works out in secret to save his mum from his dad....? I dunno. /shot


Enjoy! 8D
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Dictator!Ren returns with his loyal babysitter subordinate Coco 8D
(Short for "Cocoa" - Ren named him, and since he's a meany towards canines, he just had to give him a really cute-girly-littledog-name /shot)
:rofl:


I dunno what Ren's ordering here... I guess he's pointing at the "carrot tax" basket where people have to submit their monthly tax or something :shrug:
And where would all those carrots go? To his mama's kitchen of course! 8D /shot

ANYWAYS.
It's been waaaay too long since I drew proper chibi (semi-chibi?)... took me forever to get this done. It feels weird to draw lines before coloring lol /shot
Backgrounds? What's a background? /shot

Btw, it's "Boy/kids' Day" in Japan today (May 5) Happy happy! 8D


Ren (c) =hitogata
Coco (design) *shrimpHEBY (adopted from her)
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Thank you all those who sent me kind Valentines wishes :heart:


++++++++++

So, I had this sudden urge to draw Ren (the kitty boy) as Valentines/White Day pic :XD:
He probably received chocolates from his dear mumsy, so he decides to make plushies of her and Mae for White Day...
... unfortunately, the daddy plushie won't get as much good treatment as his mumsy's :rofl:


Even he's all grown up, his severe mother complexity issue hasn't gotten any better :no:



I FORGOT HOW TO COLOR NORMAL FIGURES ASFJSDKGLW)(#$


Ren&art (c) =hitogata
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

N: ~♪♪♪:heart:
L: ?


Since it's always Luna who's shrinking, I thought why not reverse it :XD:
Little Mae is all dressed up in his royal costume, prepares a rose, takes her hand finger and sings love song (in Elvish)..... but Luna has got no freaking idea what's going on XD /shotforever
This was inspired by a work I saw.... but I didn't save it so now I dunno where the heck it is x_x

Is she that dumb? Yes she is :iconwthplz:

On LS we were deforming the idea how Nelyo will remain as a pedo no matter how small he is /shot ROFL

Oh, and one last thing....
Miniskirt & kneehigh socks FTW :iconimseriousplz:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

AND WHEN I MEAN "HOT", I MEAN THE TEMPERATURE. /shot

Seriously, it's freaking hot lately it's draining my life and youth.

Anyways, I really needed to take some break off pixels or I'll really forget how to draw normal stuff...
SO, as I mentioned in somewhere ages ago, one of my goals for this summer is to practice male anatomy. HERE IS MY ATTEMPT. :iconlazycryplz:
I know there are weird parts here and there, but I couldn't really look up for refs since i'm in this situation where i'm sharing one room with dad and sis... AND IT WOULD BE REALLY AWKWARD IF MY DAD SEES ME STARING NAKED MEN /SHOTSHOT

Coco has been selected as my victim. I guess he's helping out some outdoor chores and he's taking a break or something. Most likely that Luna will catch him wiping sweat with his shirt and she will scold him for that XD Don't mothers get pissed when you wipe with your shirt...? CUZ MINE DO

Left this thing monochome cuz I was too lazy to color. :|

Think of this as fanservice.
.... personally, the only fanservice I want right now is "fanning" service.
..........

HOKAY, lame pun was lame. Blame the heat. *hides*
:iconshotcatplz:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

COLLAB WITH GODLY :iconyuhii:!!!

We were totally planning about doing this! ..... just about 14 hours ago!! /shot 8D
C did the lines, I did the crappy coloring+editing. We finally fulfilled our long dream to collab!

I dunno why the heck she decided to draw these..... DUDES. In one canvas. With Haamiah. ESPECIALLY WITH HAAMIAH. :stab:
I could totally imagine this happening... Hyouga getting too close from exploding from rage, Conny being.... well, Conny, Miah being bitchperv like always, Yuhii making pouty-face (at Miah), Zonka being badass, Zeo looking serious, and poor Lomi being dragged into this utter madness :rofl:

I still think we can make a random comic strip out of this cast XD lol

Now---- GO VISIT C'S PAGE AND SPREAD THE LOVE
:iconyuhii::iconyuhii::iconyuhii::iconyuhii::iconyuhii:
:iconyuhii::iconyuhii::iconyuhii::iconyuhii::iconyuhii:


Zonka, Yuhii (c) =Yuhii
Zeo, Haamiah, Hyouga (c) =hitogata
Constantine (c) *avi17
Lominzil (c) ~vinyatar
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Chibbers P.Com Set. Single characters.
From left to right:

1. :iconavi17: (Bianca)
Frills! They're pain to draw but they're beautiful =D lol
She's supposed to be nine, but she's big as the rest of the chibbers... I hope you don't mind.
I had this urge to add bunny ears but I restrained lol
2&3&4. :iconlovelyfantasy: (Yuri, Aya, Alucard)
Yep, she ordered three :XD:
Yuri and Aya are twins, while Alucard is Aya's lover :heart: It's hard to see but their hair have different colors on the end.
5. :iconspicanardi: (Soraya)
White+Blue color combo is the best, no? :)
It was fun to draw her dress.
6. :iconlittle-noko: (Akuma)
The devil boy XD I must say I enjoyed coloring his hair the most out of all. And I didn't know what he wore at the bottom, so I just made it a half-pants...

Thank you guys for p.commissioning me :glomp:
I hope you like them :)
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Poor Mae needs more love instead of being trolololized by Luna and Ren :lol:

:iconladybrookecelebwen: agrees with me, so I took her suggestion Luna kissing Mae (it was the opposite way around at first but I guess he needs to know he's being loved once in a while :heart:)

It was unexpected for him ;P

... I have no idea whether bunny lick or nibble when they kiss so what the heck.

Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Darnit I missed the Harucomi :iconlazycryplz:

Anyways, I wanted to try out some new chibi styles that was eating my mind for a while (was inspired by this very cute drawing I saw at Comic Market some time ago), so I took this excuse opportunity to draw more MaeLunas + crack!kids! 8D

I have finally settled on Kaede and Sakura's clothes (yay!), and concluded that Ren will forever be a whinny (boo) lol



More will come... run now while you still can /shot
(I'm having way too much fun with this new style XD)
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.