Shop Mobile More Submit  Join Login
More Like This BETA
ORGANIZE BY

Similar Deviations
[link]


One is the loneliest number that you'll ever do
Two can be as bad as one
It's the loneliest number since the number one

No is the saddest experience you'll ever know
Yes, it's the saddest experience you'll ever know
'Cause one is the loneliest number that you'll ever do
One is the loneliest number, whoa, worse than two

It's just no good anymore since you went away
Now I spend my time just making rhymes of yesterday
One is the loneliest number




I CAN'T AGAIN.This song is just too much for me.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

noone else actually doesn't.


haha,idea about cards was suggested by :iconstarfashionista10: I must say I completely don't like colours,and there are too many people on this drawing,haha,so be ready for mistakes.took me lot of time,really D:Anyway,kinda..the conversation:


James:HA!Noooo,I won’t give you a chance to cheat,Evans!

Lily:We are companions,you moron.

Alice *taking a bet* (and she's quite drunk I suppose)

Frank:Honey,are you sure?You have already lost your ring.

Remus:Not like I really want to sleep because I’ve had a really shitty night or anything…But your yelling doesn’t actually help.Like..at all.

Sirius:Go back to bed then.

Peter:*must cheat while noone cares about me*
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

stupid stupid title
damn colours.I am sick with dark colours.
but I love James and Lily:heart:
and was finally able to draw....
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:iconburdge:
OMG!!!

THE WHOLE FAMILY!!
as seen in the third book, of course. before bill was scarred and percy decided to be a prick. and fred.... well, i'd rather not go there.

they're all so happy. =)
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

sooooo... this drawing actually includes a TON more,
but my itty bitty scanner could only show y'all this much.

depressing. :no:

cus i totally had ginny's socks and shoes lying next to them,
AND you can see the lake in the actual sketch AND HIS GLASSES... damn scanner.

when i was reading the half-blood prince, i noticed that there's a fleeting bit of the book where harry is thinking about
a "particularly happy hour" ginny and himself had spent
during lunch one day. of course, it didn't go much farther than
that (thanks a lot jo), but we can imagine. :)

harry potter and ginny weasley (c) jk rowling
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:iconfaqy:
:heart: ...my favorite twins :333

...for :iconurtin:

Fred and George from Harry Potter XDDDDDDD
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

:iconalicexz:
Messy drawing of Lily Evans/Potter. Ugh, I really want do more sketches of her later, this didn't come out exactly the way I wanted, plus she is a lovely character. My HP portrait styles are all over the place.

I used three different reference photos - one of Megan Fox [link] , one of Dianna Agron [link] , and another of the actress that plays teenage Lily in the movies. I wanted to get a unique blend of all of them, but unfortunately it all ended up looking too much like Megan Fox. /failed x___X Although maybe that's not such a bad thing... haha. But still. It's a personal pet peeve of mine when a character portrait looks TOO much like a celeb, so I'm definitely going to redo this someday.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Unfortunately, Helga's eyes are bit too huge for my liking... This might have to do with the fact that I was watching Family Guy while inking her...bugger.

Done with watercolors.

Tumblr: [link]
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

Just something for fun between working on projects for my new portfolio.
*uppuN's Harry Potter meme,traditional style.It was fun and quite relaxing doing all those sketches in once but i probably won't fill another meme again! :D

Not tagging anyone,though i'd like to see new hp friends :iconsilverhen: , :icontella-in-sa: and :iconefe-the-dawnbringer: filling this in at some point. ;P

Meme from :iconuppun: [link]
characters (c) JK Rowling
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.