Shop Mobile More Submit  Join Login

Similar Deviations
omg yes! XD

VIDEO: [link]


i like the feeling of this one c=

its nto as detailed as teh Yasunaga Household concept but nto like i wanted it to,... kinda like.... i liek the painterly touch c= of course if ti was perfectly detailed, yes, btu i know my limits xD! and before a half detailed crapped as pic, i rpefer the painterly touch ^^



About the pic.... i was inspired by this song, "el tren de mitjanit" (the midnight train) [link]

right after i heard it after dinner, i did the sketch (which i posted) and today i painted it c= actually, i finished it liek... 5 hrs ago, but forgot to post it ^^; :iconyeahplz:


hope u liek ti :iconhungaryplz:
so ye hope u like it
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

VIDEO: [link]

----------

so yes, quick speedpaint =3

right now im editing the video, so ye =D
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

"Entrance seems to eb clear, don't detect any vital signals..."
"ok, then-"
"wait, what's that..."

An Assault team inspectioning this old aprtment from where a woman tried to contact. Seems it's a ittle too late.

They are coming out from an elevator btw xD just in case you can't se ehow ti goes.

recorded it, but accidentaly paused, to eat breakfast, and forgot to keep recording... FML :iconwhyplz: X'DDDDDDDDDD
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

FULL PIC: [link] (+video on the description)

Lil TEaser of My New painting, "Fighting the Sickness" which is a pic.... ill explain tomorrow xD!!

its finished but i wanna psot my pics alogn with teh "making of" video, if they have one. so u'll have to wait 8 hrs :iconlinkrapeface: X'D!!

this si a lil teaser :iconchuuplz:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

ye, lack of references = fail at complex RAVEN armor suits :iconwhutplz:

VIDEO: [link]

anyway xD! ye after getting MAG ended up enlisting for RAVEN, so decided to do this pic.

its again a Single Layer work, as you can guess XDDDD

enjoy.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

so ye, finished product for the 安永の世帯 (yasunaga household)!! :iconyeahplz:

VIDEO:
PART 1---> [link]
FINAL ----> [link]

i kinda like it, its not as detailed as some coneptual pieces, but oh well, it was ma first time tryin this sort of art lol, it felt vry akward at first lmao :iconlinkrapefaceplz:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

so yes, did this painting oday c=

VIDEO: [link]

started this morning, then did little more after lunch, and finished it on the evening 8D

:iconyeahplz:

It's all done ona single layer, and didn't use the eraser, only brush, to get the feeling of a more traditional painitng ^^;

love drawing cool scenarios, specially if they involve japanese traditional houses ~w~

video is done :iconwooooplz:

XDDD
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

quick 30 min speedie X3

i started recording after i did the waterfall, thou, i wont post ti till this evenign, as i gotta dash now

supposed to be a kung fu warrior practising with his Staff under a waterfall

again, yes, witht eh painterly style, kinda liek ti for wuick stuff c=
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

so ye, a forest populated by young kids who liv ein top of trees in hut conected to giant trees by floating wood bridges.

video: [link]
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

oh yes! i just love this one xD! it was so cool to do lmao

VIDEO!!! ----> [link]

-Dedicated to :iconcottoncandystar: for beign that cool :iconhungaryplz:


-----------

Explanation: wether it looks like, the idea is based on the Leukocytes (White blood cells) defending the body from Viruses. :iconyeahplz:

Leukocytes are the dudes with white helmets, the main ones, who look more like nowadays troopers lol. The viruses are the ones in white, in white cuz i got a cold, so they are cold viruses; cold--->winter--->snow--->white LOL! XD

So thats supposed to be the Nose area, and thats the [#0691 leukocytes first-line deployed tactical squad] defendign the entrance from the first wave of viruses, and are actually being pretty badly pwned due to number unbalance (there are lots of viruses 3 )

------

Thats basically how i always imagned the immune system fighting the viruses when studying it on Biology lol! xD makes classes better lol :iconlinkrapefaceplz:

This vid is, also, dedicated to cottoncandystar, lil pressent, for beign so awesome/cool and keepin company while painting this, which took about 5 hrs, and did it during yesterday morning -dinner- and then finished it on the afternoon.

Yet, making this video took like 3 hrs, so when i got it done, it was incredibly late, adn had to go to sleep. Thats why the Delay lol



So ye, hope u like it ^^ :iconohjoyplz:



----EDIT----

:icongodzilla23: told me maybe i should try editing my pics, like, tones, curve, etc... so i decided to try it with this one, which colors i thought were kinda too plain and lacked feeling, so i added some contrast and other stuff to make it more dramatic, and make the central explosion more outstanding =3 it's my first time ever editing somethign so ye, it's not perfect at all, but it's better than the original xD!
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.