Shop More Submit  Join Login

Similar Deviations
omg yes! XD

VIDEO: [link]


i like the feeling of this one c=

its nto as detailed as teh Yasunaga Household concept but nto like i wanted it to,... kinda like.... i liek the painterly touch c= of course if ti was perfectly detailed, yes, btu i know my limits xD! and before a half detailed crapped as pic, i rpefer the painterly touch ^^



About the pic.... i was inspired by this song, "el tren de mitjanit" (the midnight train) [link]

right after i heard it after dinner, i did the sketch (which i posted) and today i painted it c= actually, i finished it liek... 5 hrs ago, but forgot to post it ^^; :iconyeahplz:


hope u liek ti :iconhungaryplz:
so ye hope u like it
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

VIDEO: [link]

----------

so yes, quick speedpaint =3

right now im editing the video, so ye =D
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

FULL PIC: [link] (+video on the description)

Lil TEaser of My New painting, "Fighting the Sickness" which is a pic.... ill explain tomorrow xD!!

its finished but i wanna psot my pics alogn with teh "making of" video, if they have one. so u'll have to wait 8 hrs :iconlinkrapeface: X'D!!

this si a lil teaser :iconchuuplz:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

"Entrance seems to eb clear, don't detect any vital signals..."
"ok, then-"
"wait, what's that..."

An Assault team inspectioning this old aprtment from where a woman tried to contact. Seems it's a ittle too late.

They are coming out from an elevator btw xD just in case you can't se ehow ti goes.

recorded it, but accidentaly paused, to eat breakfast, and forgot to keep recording... FML :iconwhyplz: X'DDDDDDDDDD
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

So yes XDD!!

omg its one fo ma fav ideas i got lately along with the "fighting the Sickness" :iconyeahplz:

been willing to do thsi for weeks, but i had no time lol

------

So whats the pic about!? :iconlinkrapefaceplz:

It's, to put ti simple, Nintendrones and Play-Slayers fighting XBots! :iconaznguyplz:

nintendrones----> whites
PlaySlayers ---->blacks
XBots -----> giant walkers, or mechs, however u call it~

u might be liek "WTF?! o_O!!" soo-----

basiclaly, it all started when watching a killzone2 video before buying it, and started seeing all teh xbox fanboys sayign PS3 sucks, XBox will rule the world, Halo pwns Killzone 2 on everyhting, and that oen could also work on XBox, etc........ personally i thought that was stupid like, ok, u can like one cosnole over another, but physically speaking, PS3 is more powerful teh XBox, liek, the hardware is better lmao but of course, u can get preferences bout games, which i wont stick my nose in, sayign halo is better or not, i personally prefer Killzone 2, but basically cuz the realism, the response u get from weapons is better IMO, and the difficulty is harder, i mena, u day way easily then in Halo, but ya, thats jsut preference.

So i thought, wow, we could make a fan war on Paintball LMAO

and then i thought, wait, what if PS3, Nintendo, and 360 had their own armies? that would be pwnsome XDDD!!

and then, i jsut was like, oh, i coudl ally WII and PS3, to fight against XBox (cuz i jsut love nintendo and Sony, but hmmmm microsoft, i jsut prefer PS3 over 360 lol)

and then i thought of names, XD!! Play-Slayers ws what first came to my mind, then a friend suggested the XBots, cuz i was totally clueless, and nintendrones came to my mind while i was just watchign a documentary bout mega tsunamis XD!!! so ye, then, i drew it today x'D :iconlinkrapefaceplz:


hope u liek it ppl ^^
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

so yes, did this painting oday c=

VIDEO: [link]

started this morning, then did little more after lunch, and finished it on the evening 8D

:iconyeahplz:

It's all done ona single layer, and didn't use the eraser, only brush, to get the feeling of a more traditional painitng ^^;

love drawing cool scenarios, specially if they involve japanese traditional houses ~w~

video is done :iconwooooplz:

XDDD
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

ye, lack of references = fail at complex RAVEN armor suits :iconwhutplz:

VIDEO: [link]

anyway xD! ye after getting MAG ended up enlisting for RAVEN, so decided to do this pic.

its again a Single Layer work, as you can guess XDDDD

enjoy.
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

"Over Zone B-42, all Troops, prepare for assault-"
"3 seconds to jump-"
"Ready to Deploy!"
"Green Light, Go Go jump!, hustle hustle!"

------

again another 1 layer painting. no vid this time
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

He's just soo kickass looking :iconyeahplz:

VIDEO: [link]

Dedcated to :icondragonfire133: lol for having Hakumen as ur fav on BlazBlue :iconlinkrapefaceplz:

------

lol, cant wait till teh game makes ti to europe on 2010, FINALLY (thou it will have exclusive material whihc is cool :3)

so ye, i did the sketch yesterday,a dn today i started painting it c= thou, i made it diferent than on ma other manga drawings, this time its all on 1 or 2 layers (sometiems i did an extra layer for trials), and it has no lineart on anotherlayer, whihc makes it more difficult yet enjoyable at its limit :iconimhappyplz:


so ye, idk much bout him,a dn it sucks cuz when i was doing the sketch i didnt kno his name and im a lazy ass so i didnt search bout him till ahd to out his name lmao i based myself from GAMETRAILERS review, where he appears on a fight... which made it pretty damn ahrd, hope i didnt miss much details :iconwhutplz:

anyway, hope u like it :iconhungaryplz:
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.

quick 30 min speedie X3

i started recording after i did the waterfall, thou, i wont post ti till this evenign, as i gotta dash now

supposed to be a kung fu warrior practising with his Staff under a waterfall

again, yes, witht eh painterly style, kinda liek ti for wuick stuff c=
Show
Add a Comment:
 
No comments have been added yet.